دعوای شکیرا و پیکه وسط خیابان ؛ شکیرا آنقدر سر پیکه داد زد که صدایش گرفت!

یک روزنامه‌نگار اسپانیایی می‌گوید پیکه و شکیرا وسط خیابان و جلوی چشم مردم دعوای لفظی شدیدی داشتند که همین دعوا باعث لغو کنسرت شکیرا شده است.

در طی چهار سال گذشته شکیرا سعی داشت خانه بسیار لوکس و بیش از 900 متر مربعی خود را در میامی به فروش برساند، ولی این خانه دیگر از لیست فروش خارج شده است. در ادامه با خبر شکیرا و پیکه همراه فیگار بمانید.

پیکه و شکیرا

دعوای پیکه با شکیرا

پیکه و شکیرا
دعوای پیکه و شکیرا, دعوای پیکه با شکیرا

دعوای پیکه و شکیرا

سیلویا تاولس، روزنامه‌نگار اسپانیایی، می‌گوید جرارد پیکه، ستاره بارسلونا، و همسر سابقش، شکیرا، در شهر بارسلون، مقابل چشم رهگذران و در میانه خیابان دعوای لفظی داشتند و داد و فریاد آنها چنان شدید بود که باعث شد صدای شکیرا، که خواننده مشهوری است، دچار گرفتگی شود و او مجبور به لغو کنسرت خود شود. ین روزنامه‌نگار همچنین عنوان کرد که مشکلات در زندگی مشترک پیکه و شکیرا تازه نیست و قدمتش به سال 2017 برمی‌گردد.

بعد از آنکه زوج مشهور شکیرا و پیکه، بعد از 12سال زندگی مشترک جدایی خود را رسما اعلام کردند شایعات درباره زندگی و جدایی آنها پیوسته مورد توجه رسانه‌ها بوده. برای مثال، اخیرا رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند علت اصلی این جدایی خیانت پیکه بوده و ستاره بارسا در این مورد ید طولایی داشته و خیانت اخیرش به شکیرا اولین مورد نبوده.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیکه و شکیرا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *