شوخی جالب جناب خان با پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی

برنامه خندوانه شبکه نسیم سیما با حضور جناب خان و پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی پخش شد و جناب خان شوخی جالبی با او کرد.

شوخی جناب خان با پیمان حسینی و فوتبال ساحلی. در ادامه با خبر پیمان حسینی خندوانه همراه فیگار بمانید.

جناب خان و پیمان حسینی

خندوانه پیمان حسینی

جناب خان و پیمان حسینی
پیمان حسینی خندوانه, پیمان حسینی در خندوانه

پیمان حسینی در خندوانه

برنامه خندوانه شبکه نسیم سیما با حضور جناب خان و پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی دیشب پخش شد و در این برنامه جناب خان با پیمان حسینی شوخیث جالبی کرد که در ادامه تماشا میکنید.

پیمان حسینی متولد 27 بهمن 1364 در نوشهر، بازیکن فوتبال ساحلی است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته منابع طبیعی می باشد که از فوتبال چمنی وارد ساحلی شد و حالا بهترین دروازه بان تاریخ این رشته شده و همچنان می درخشد. پیمان حسینی (Peyman Hosseini) در روستای زیبای لرگان کجور نوشهر به دنیا آمده است، پدرش مازندرانی و گیلانی می باشد و یک خواهر و برادر بزرگتر از خود دارد.

فیلم شوخی جناب خان با پیمان حسینی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جناب خان و پیمان حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *