ازدواج عجیب سارا و نیکا [+فیلم]

تصاویر لو رفته از ازدواج عجیب سارا و نیکا به شدت در سانه‌ها و فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته. در ادامه با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

سارا و نیکا فرقانی اصل، متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند. این دو خواهر بازیگر که با سریال «پایتخت» به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

بیشتر بخوانید:

از ازدواج سارا و نیکا تا بچه دار شدن آن‌ها؟ [+تصویر جدید سارا با بچه]

پوشش خاص میترا رفیع بازیگر سریال تلویزیونی بی همگان! [+عکس]

افشاگری: ازدواج سارا و نیکا لو رفت

[+عکس خصوصی از شوهرها]

پست جدید پسرعمه ی سارا و نیکا
پست جدید پسرعمه ی سارا و نیکا

عکسی خاص و پر از جزییات از سارا و نیکا که باعث شده تا دوباره ذهن‌ها را به خود مشغول کند، توجه همه‌ی رسانه‌ها را به خود چلب کرده است. سارا و نیکا دوقلوی های پرحاشیه سینما و تلوزیون هستند. سارا و نیکا درسال 90 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند. سارا و نیکا از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور رفتند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند.

در عکس زیر شوهرهای سارا و نیکا را کنار آتش می‌بینید:

سارا و نیکا
سارا و نیکا، دوقلو های زیبا و دوست داشتنی که با حضورشان در سریال پایتخت در تمامی قسمت ها رنگ و لعابی متفاوت به این سریال بخشیدند! سارا و نیکا 17 ساله بیش از سنشان حاشیه دار شدند، حال خبر ازدواج این دوقلو ها در فضای مجازی منتشر شده است!

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

سارا و نیکا تغییر چهره جدیدشان

سارا و نیکا, تغییر چهره سارا و نیکا
سارا و نیکا, تغییر چهره سارا و نیکا

این تصویر را که سارا فرقانی منتشر کرده، نشان می دهد او لاغرتر از گذشته به نظر می رسد و شکل ظاهری اش هم تغییر کرده است. تصویر منتشر شده نشان می دهد که سارا فرقانی به علامت کنده کاری یک قلب روی یک درخت در اطراف سوئد اشاره دارد. برخی کاربران و رسانه ها مدعی اند که او ممکن است از این علامت بخواهد مفهومی را منتقل کند. مفهومی که احتمالا نشان از عاشق شدن او باشد.

عکسی از سارا و نیکا با پسر غریبه که بسیار در فضای مجازی جنجالی شد را ببینید:

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر می گردد که ۹ ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند؛ یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی زندگی می کرد.

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

پرستو صالحی، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی که بالا می‌بینید، نوشت:

باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

سری اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰ از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو، سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر بازی در «پایتخت» بود. در این سریال سارا و نیکانقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

اینکه چرا این ازدواج عجیب بوده را می‌توان حتی از زبان محسن تنابنده هم شنید که در سریال هم سناریو بخاطر سن کم این دو بازیگر یعنی سارا و نیکا فرقانی اصل تغییر می‌کند…

ویدئوی نظر محسن تنابنده درباره ازدواج سارا و نیکا را ببینید:

سن کمی داشتند!

اخبار بیشتر:





بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دوقلوهای پایتخت ازدواج کردند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *