از ازدواج سارا و نیکا تا بچه دار شدن آن‌ها؟ [+تصویر جدید سارا با بچه]

بچه دار شدن سارا و نیکا پس از ازدواج سر تیتر روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی شده است. ماجرا چیست و چگونه باید باور کرد؟

شاید برایتان عجیب باشد که این دو خواهر دو قولو که بعد از سلبریتی شدن به علت بازی در مجموعه‌ی پایتخت با تیتر ازدواج سارا و نیکا به شاخ مجازی تبدیل شدند. اما حالا با خبر بچه دار شدن سارا و نیکا همه چیز دوباره در حال تکرار شدن است.

بچه دار شدن سارا و نیکا پس از ازدواج [+عکس سارا با بچه]

بچه دار شدن سارا و نیکا پس از ازدواج
سارا و نیکا بچه دار شدند؟

همانطور که در عکس بالا می‌بینید سارا با بچه‌ای در بغل به تصویر کشیده شده که بسیاری از رسانه‌های زود باور فکر کرده‌اند خواهران سارا و نیکا بعد از ازدواج که مشخص نیست صحت دارد یا خیر، بچه دار هم شده‌اند.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر می گردد که ۹ ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند؛ یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی زندگی می‌کرد.

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و در لیگ جوانان تیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زده است و به خاطر حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد، دیگر نتوانست فوتبال را ادامه بدهد. بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت، از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دوقلوها عازم سوئد شدند تا سارا و نیکا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:



حامله شدن سارا و نیکا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *