الهه منصوریان در رینگ غوغا کرد ؛ پیروزی مقتدرانه نماینده ایران [+فیلم مبارزه کامل]

فیلم کامل مبارزه الهه منصوریان با حریف چینی در چارچوب مسابقات رینگی که دیشب یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

الهه منصوریان در مبارزه‌ای دیدنی قهرمان بی‌رقیب چینی را به زانو درآورد. در ادامه با خبر فیلم کامل مبارزه الهه منصوریان همراه فیگار بمانید.

مبارزه الهه منصوریان

 الهه منصوریان مبارز چینی

مبارزه الهه منصوریان
مبارزه الهه منصوریان با مبارز چینی, فیلم مبارزه کامل الهه منصوریان

مبارزه الهه منصوریان با مبارز چینی

ویدویی از مبارزه الهه منصوریان در فضای مجازی منتشر شده که حسابی سروصدا کرده است. چندی پیش و در پی شکست مفتضحانه سجاد غریبی در مبارزه با گوریل قزاقستانی، خواهران منصوریان به هالک ایرانی پیشنهاد دادند در باشگاه آنها تعلیم مبارزه رزمی ببینید.

منصوریان پیش از اینکه سجاد غریبی برای اولین بار روی رینگ برود اعلام کرده بود در کمتر از 2 دقیقه او را ناک اوت خواهد کرد.  بعد از مبارزه غربیی هم مشخص شد منصوریان چندان هم بیراه نگفته است! در ادامه میتوانید فیلم مبارزه کامل الهه منصوریان را تماشا کنید.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مبارزه الهه منصوریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *