اعتراف سجاد غریبی بعد از شکست سنگین ؛ من فیکم آنفالوم کنید! [+فیلم]

اعتراف سجاد غریبی ؛ لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

بعد از اینکه مشخص شد سجاد غریبی بیشتر از اینکه هالک ایرانی باشد، هالک فوتوشاپی است، نگاه‌ها به او تغییر کرد. در ادامه با خبر سجاد غریبی اعتراف همراه فیگار بمانید.

اعتراف سجاد غریبی

لایو سجاد غریبی

اعتراف سجاد غریبی
فیلم اعتراف سجاد غریبی, اعتراف سجاد غریبی فیکم آنفالو کنید

اعتراف سجاد غریبی فیکم آنفالو کنید

دو شب پیش این پدیده عجیب مجازی اولین مبارزه خود را مقابل یک فایتر قزاق که 50 کیلو از او سبک تر بود برگزار کرد؛ نمایش مضحک هالک فوتوشاپی در این مبارزه، موجی از واکنش های منفی را به همراه داشت.  فردی که خود را هالک ایرانی نامیده بود، حتی قدرت زدن یک مشت به حریف را نداشت و به شکل ترحم برانگیزی زیر یک دقیقه از زیر مشت‌های پی در پی حریف فرار کرد!

اعتراف سجاد غریبی
لایو سجاد غریبی, سجاد غریبی اعتراف

یک روز بعد از این مبارزه، غریبی به همراه مربی خود یک لایو نیم ساعته برگزار کرد؛ این بار اما نه خبری از کری و رجز خوانی بود و نه فیگورهای اساطیریِ فیک را شاهد بودیم. در این لایو اعتراف شد که هالک ایرانی یک کاراکتر فیک بوده و هیچ برنامه‌ای جز شو‌های مضحک اینستاگرامی برای موفقیت نداشته است!

فیلم اعتراف سجاد غریبی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد اعتراف سجاد غریبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *