استایل کابویی و عجیب مهناز افشار در خیابان های آلمان سوژه شد! [+عکس]

استایل مهناز افشار در آلمان ، او مدتی است که در آلمان به سر می‌برد و عکس جدیدی از استایل جذاب و کابویی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

تصویر منتشر شده از استایل جدید مهناز افشار در آلمان حسابی سر و صدا کرده است. در ادامه با خبر استایل کابویی مهناز افشار همراه فیگار بمانید.

استایل مهناز افشار در آلمان

استایل متفاوت مهناز افشار

استایل مهناز افشار در آلمان
مهناز افشار در آلمان, استایل متفاوت مهناز افشار

مهناز افشار در آلمان

مهناز افشار  در چند وقت اخیر با ازدواج و کار های جنجالی حسابی حاشیه ساز شد و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسر های زیادی درست کرد. و حالا آخرین پست مهناز افشار در اینستاگرام و استایل متفاوت او سوژه مورد توجه فضای مجازی شد. در ادامه میتوانید عکس مهناز افشار در آلمان را تماشا کنید.

استایل مهناز افشار در آلمان
استایل کابویی مهناز افشار, عکس مهناز افشار در آلمان

مهناز افشار خرداد ۱۳۹۳ وقتی ۳۷ ساله بود با محمد یاسین رامین ۳۳ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در ۴ خرداد ۹۴ بود.مهناز افشار بخاطر امتیاز شهروندی همسرش در ماه های آخر بارداری ساکن کشور آلمان شدند تا برای آینده بدون دغدغه دخترش او را در آنجا به دنیا بیاورد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استایل مهناز افشار در آلمان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *