حمایت جنیفر لوپز از بریتنی اسپیرز ؛ او از بریتنی خواست که قوی بماند! [+عکس]

ظهارات کوین فدرلاین همسر سابق بریتنی اسپیرز در مصاحبه ای مبنی بر عدم تمایل فرزندانش به ملاقات با مادرشان در سایت‌های خبری به سرعت پخش شد.

خواننده معروف جنیفر لوپز از بریتنی اسپیرز حمایت کرد. او از بریتنی خواست که قوی بماند. در ادامه با خبر بریتی اسپیرز و جنیفر لوپز همراه فیگار بمانید.

همسر سابق بریتنی اسپیرز

جنیفر لوپز و بریتی اسپیرز

همسر سابق بریتنی اسپیرز
حمایت جنیفر لوپز از بریتی اسپیرز, جنیفر لوپز و بریتی اسپیرز

حمایت جنیفر لوپز از بریتی اسپیرز

ریتنی اسپیرز در ماه‌های گذشته با سام اصغری بر سر سفره عقد نشست. این زوج معروف که در حال لذت بردن از زندگی جدید خود بودند با حرف های طوفانی همسر سابق و پدر دو فرزندش، کوین فدرلاین، روزهای نا آرامی را می‌گذرانند.

فدرلاین گفت که فرزندانش نمی‌خواهند با مادرشان ملاقات کنند. اخیراً نیز فیلمی از فریاد زدن بریتی اسپیرز بر سر پسرانش را به اشتراک گذاشت. در شرایطی که جدال میان بریتنی اسپیرز و همسر سابقش کوین فدرلاین همچنان ادامه دارد، جنیفر لوپز برای حمایت از این ستاره پاپ پیامی محبت‌آمیز برای او ارسال کرد.

همسر سابق بریتنی اسپیرز
جنیفر لوپز و بریتی اسپیرز, بریتی اسپیرز و جنیفر لوپز

لوپز ۵۳ ساله که در اینستاگرام ۲۲۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، در بخش روایتگر (استوری) صفحه خود عکسی از خودش همراه بریتنی اسپیرز در مراسم جوایز موسیقی ویدیو ام‌تی‌وی در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد و خطاب به او نوشت: «قوی بمان».

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همسر سابق بریتنی اسپیرز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *