والیبال بازی کردن کارکنان شرکت پست با بسته های مردم! [+فیلم و عکس]

فیلم منتشر شده از پرتاب بسته های پستی و والیبال بازی کردن کارکنان شرکت پست با بسته های مردم پس از جنجال شرکت تیپاکس بازتاب گسترده ای داشته است.

ویدیویی از پرت کردن بسته های ارسالی مردم توسط کارکنان شرکت پست را می بینید. در ادامه با خبر والیبال بازی کردن شرکت پست همراه فیگار بمانید.

والیبال بازی کردن کارکنان شرکت پست

  • پرتاب بسته های پستی
والیبال بازی کردن کارکنان شرکت پست
فیلم پرتاب بسته های پستی, پرتاب بسته های مردم توسط شرکت پست

پرتاب بسته های مردم توسط شرکت پست

در این ویدیو که بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته است، کارکنان یک شرکت پستی بسته های مردم را با روشی عجیب و شبیه به بازی والیبال بارگیری می کنند. چند روز قبل هم کارکنان شرکت تیپاکس این روش را امتحان کردند! در ادامه میتوانید فیلم پرتاب بسته های پستی را مشاهده کنید.

فیلم والیبال بازی کردن شرکت پست با بسته های مردم

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار والیبال بازی کردن کارکنان شرکت پست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *