حرکت +18 امباپه روی مسی ؛ درگیری عجیب دو هم‌تیمی [+ فیلم]

مسی، نیمار و امباپه، در چند روز اخیر، حواشی زیادی را به تیم پاریسن ژرمن وارد کردند که در بازی امشب این دو تیم تنه زدن مسی به امباپه را خواهیم دید.

شما می‌توانید ویدئوی تنه زدن مسی به امباپه را در نوشتار زیر تماشا کنید، و از جزئیات تیم آشفته‌ی پاریسن ژرمن مطلع شوید.

تنه زدن مسی به امباپه

  • درگیری عجیب دو هم‌تیمی [+ فیلم]

اوضاع تیم آشفته‌ی فرانسوی اصلا خوب نیست و در چند هفته‌ی اخیر که اکثر لیگ‌های اروپایی آغاز شدند، این تیم، درگیری‌های شدیدی بین هم‌تیمی‌های خود داشتند که شما می‌توانید تنه زدن مسی به امباپه را در این مطلب تماشا کنید.

تنه زدن مسی به امباپه
دعوای امباپه و مسی

در هفته‌ی گذشته، دعوای شدیدی بین دو بازیکن مطرح تیم پی اس جی، نیمار و امباپه رخ داد و که باعث شد اوضاع بین مثلث هجومی پاری سن ژرمن چندان خوب به نظر نرسد. کیلیان امباپه روز شنبه یک پنالتی از دست داد و نیمار پنالتی دیگری را در همان بازی گل کرد امروز نیز امباپه از پاس ندادن این بازیکن عصبانی شد دعوای مسی و امباپه نیز شکل بگیرد.

اخبار بیشتر:

تنه زدن مسی به امباپه
درگیری مسی و امباپه

پس از اینکه در این دو هفته‌ی اخیر درگیری این سه بازیکن با یکدیگر تشدید شده بود، مسی بر فرض اینکه امباپه آرام شده است پیش می‌رفت که ناگهان تنه‌ای به او زد و امکان دارد که حالا دعوای مسی و امباپه را شاهد باشیم.

در ادامه، با ویدئوی این حرکت امباپه همراه باشید:

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تنه زدن مسی به امباپه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *