اولین عکس مازیار لرستانی بدون کلاه با موهای سفید و چهره مردانه! [+عکس لو رفته]

مازیار لرستانی بدون کلاه ؛ او بعد از اولین جلسه هورمون تراپی خود بالاخره کلاهش را برداشته و از چهره کاملا مردانه اش رونمایی کرد.

چندی پیش مازیار لرستانی اعلام کرد که به زودی هورمون تراپی را آغاز می کند و دیگر نیز موهایش را با کلاه نخواهد پوشاند. او خبر تطبیق جنسیت خود را در ۵۶ سالگی اش اعلام کرده است.

مازیار لرستانی بدون کلاه

  • مازیار لرستانی بدون کلاه عکس

مازیار لرستانی بدون کلاه

عکس جدید مازیار لرستانی

مازیار لرستانی با انتشار عکسی نوشته است:

دل خلقی ست در مشتم / امید مردمی خاموش هم پشتم / کمان کهکشان در دست / کمانداری کمانگیرم / شهاب تیزرو تیرم / ستیغ سربلند کوه مآوایم / به چشم آفتاب تاره رس جایم / مرا تیر است آتش پر / مرا باد است فرمان بر / ولیکن چاره را امروز زور و پهلوانی نیست / رهایی با تن پولاد و نیروی جوانی نیست / در این میدان / بر این پیکان هستی سوز سامان ساز / پری از جان بباید تا فرو ننشیند از پرواز.

در ادامه میتوانید عکس مازیار لرستانی بدون کلاه را مشاهده کنید:

مازیار لرستانی بدون کلاه
عکس جدید مازیار لرستانی, عکس مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنها حضور داشته است.

در ادامه میتوانید عکس مازیار لرستانی را مشاهده کنید:

مازیار لرستانی بدون کلاه
عکس مازیار لرستانی بدون کلاه, مازیار لرستانی بدون کلاه عکس

مازیار لرستانی سابقه فعالیت در آثاری همچون هتل پرستاره، هزاران برگ و هزار رنگ، آپارتمان، آوای فاخته، امام علی، لیلی با من است، مختارنامه، فرار بزرگ، اخراجی‌ها، حلقه های ازدواج، شکلاتی، دم سرخ ها، خجالت نکش، به وقت خماری، هزارپا، آپاچی، اژدر و خسوف را در کارنامه هنری خود دارد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *