خودروی جایگزین پراید مشخص شد ؛‌ ارزان ترین خودروی داخلی به بازار می آید! [+عکس]

پروژه K۱۱۲ به عنوان ارزانترین خودروی داخلی و خودوری جایگزین پراید در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی شد. در ادامه با مشخصات محصول آشنا خواهیم شد.

ارزانترین خودروی داخلی که در قالب یک مدل پروتوتایپ در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به معرض نمایش درآمده در دو نسخه گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

خودوری جایگزین پراید

  • عکس ماشین K۱۱۲
خودوری جایگزین پراید
خودروی جدید سایپا و ایران خودرو, عکس خودروی جایگزین پراید

خودروی جدید سایپا و ایران خودرو

گجت نیوز نوشت:

پروژه K۱۱۲ به عنوان ارزانترین خودروی داخلی و جایگزین پراید در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی شد. در ادامه با مشخصات محصول مشترک ایران خودرو و سایپا آشنا خواهیم شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مدتی قبل به ایران خودرو و سایپا دستور داد تا طی همکاری با یکدیگر یک خودرو اقتصادی را برای بازار ایران طراحی کنند. در همین راستا این دو خودروساز بزرگ در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از محصول مشترک خود با نام پروژه K۱۱۲ پرده برداشتند که می‌توان آن را ارزانترین خودروی داخلی و جایگزین مناسبی برای پراید دانست.

در ادامه میتوانید عکس خودروی جایگزین پراید را تماشا کنید:

خودوری جایگزین پراید
ارزانترین خودروی داخلی, خودروی جدید سایپا و ایران خودرو

این خودرو قرار است به یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر مجهز شود که می‌تواند قدرتی برابر با ۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتن متر را به تولید برساند. این موتور که توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید شده به ازای هر ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر را به همراه خواهد داشت. خودرو مشترک ایران خودرو و سایپا بر پایه رنو کویید توسعه پیدا کرده و حتی می‌توان آن را نسخه ایرانیزه شده کویید دانست.

در ادامه میتوانید عکس داخل ماشین K۱۱۲ را تماشا کنید:

خودوری جایگزین پراید
عکس داخل ماشین K۱۱۲, عکس ماشین K۱۱۲

این خودرو قرار است در قالب یک خودروی هاچ بک جمع و جور شهری روانه بازار ایران شود. پروژه K۱۱۲ دارای ۳۸۰۰ میلی‌متر طول، ۱۵۹۰ میلی‌متر عرض و ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *