استوری جنجالی سحر قریشی درباره علی انصاریان [+عکس]

استوری جنجالی سحر قریشی درباره علی انصاریان به شدت در سانه‌ها و فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته. در ادامه با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

سحر قریشی همزمان با اعلام اکران فیلم بانک زده ها که در این فیلم همبازی آقای علی انصاریان و نسرین مقانلو هم است، استوری گذاشت و  از دلتنگی خودش نسبت به انصاریان گفت. در فیلم بانک زده ها بازی گرانی چون نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، سحر قریشی، پارمیدا امید، پروین ملکی، مینا عبدی به ایفای نقش می‌پردازند.

استوری جنجالی سحر قریشی درباره علی انصاریان [+عکس]

همانطور که در عکس زیر می‌بینید، استوری دردناک سحر قریشی باعث شده تا فضای مجازی متزلزل شود و طرفداران آقای علی انصاریان را عصبانی کند. طرفداران انصاریان از این ناراحت هستند که چرا این خانم بعد از اینهمه جنجال باید روح وی را در گور بلرزاند و با استوریش ابراز همدردی خودش را برساند.

دلنوشته سحر قریشی درباره علی انصاریان
دلنوشته سحر قریشی درباره علی انصاریان

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) فوتبالیست، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد.

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی می‌داد. در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند.

استوری جنجالی سحر قریشی درباره علی انصاریان
استوری جنجالی سحر قریشی درباره علی انصاریان

علی انصاریان در ۲۸ فیلم سینمایی، یک فیلم کوتاه و ده‌ها سریال تلویزیونی از جمله، سریال‌های نقطه‌چین و زیر آسمان شهر بازی کرد. او تهیه کنندگی سه فیلم کلاف، هدیه و حکم تیر را هم بر عهده داشته‌است. و در ادامه باید بدانید که فیلم بانک زده ها آخرین فیلم علی انصاریان به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکاییان می‌باشد که در سال 1401 اکران می‌شود و جالب است که سحر قریشی هم طی استوری امروزش از حضور او و ممنوع التصویر نبودنش می‌گوید و خبر از اکران این فیلم در ایران داد.

تیزر فیلم بانک زده ها با بازی سحر قریشی را ببینید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *