شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود ؛ از دردویل تا اسکارلت ویچ

هنگامی که یک ابرقهرمان وکیل داشته باشیم، می‌توانیم به بررسی شخصیت هایی که  شی هالک می تواند وکیلشان شود بپردازیم و لیستی از این شخصیت‌ها تشکیل دهیم.

سریال شی هالک: وکیل دادگستری، جنیفر والترز با به دنیای سینمایی مارول معرفی کرد. او یک وکیل درجه یک و البته دختر عم‍وی بروس بنر، هالک اصلی مارول است. او اکنون باید زندگی خود را به عنوان ابرقهرمانی که همچنان وکیل است ادامه دهد.

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود

از دردویل و بروس بنر تا اسکارلت ویچ لوک کیج

شما می‌توانید فهرست شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شودشخصیت‌های زیادی درحال حاضر در دنیای سینمایی مارول حضور دارند که احتمالاً از لحاظ قانونی با مشکلات زیادی مواجه هستند. برای این دسته از افراد، احتمالاً هیچکس بهتر از یک ابروکیل در دنیای مارول نباشد. پس تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به شخصیت هایی که جنیفر والترز می تواند وکیلشان شود در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

بروس بنر (Bruce Banner)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود

با توجه به تمام مشکلاتی که هالک در فیلم‌های اولیه مارول نظیر هالک شگفت انگیز و دو انتقام جویان اول داشته است، همچنان پرونده دستگیری هالک در دنیای سینمایی مارول یک راز است. شاید همچنان و پس از وقایع پایان بازی، دولت تصمیم بگیرد تا به هر دلیلی جلوی اقدامات بروس بنر را بگیرد.

برای ابرقهرمانی که دولت قصد متوقف کردن او را دارد، یک وکیل ماهر کمک خوبی خواهد بود. چه بسا این وکیل دختر عموی او باشد. تبدیل شدن جنیفر به وکیل بروس بنر، می‌تواند خط داستانی بسیار جذابی باشد.

بیشتر بخوانید:

ابومیشن/امیلی بلونسکی (Abomination/Emily Blonsky)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
ابومیشن در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

پس از اینکه ابومیشن در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه به مارول بازگشت، مشخص است که او نقش پررنگ‌تری در سریال شی هالک خواهد داشت. با وجود اینکه وانگ در فیلم شانگ چی کنار ابومیشن دیده شده بود، مشخص است که او حداقل تا حدودی تغییر کرده است.

شاید یکی از شخصیت هایی که جنیفر والترز می تواند وکیلشان شود ابومیشن باشد. او قطعاً از لحاظ قانونی مشکلاتی دارد و شاید شی هالک بتواند به او کمک کند تا جرم کمتری را در دادگاه دریافت کند. همچنین احتمالاً ابومیشن بخشی از گروه تاندربولتز خواهد بود پس شاید او در همین سریال به زندانی فوق امنیتی منتقل شده و در نهایت به وقایع فیلم تاندربولتز برسد.

بیشتر بخوانید:

هپی هوگان (Happy Hogan)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
هپی هوگان در هواپیما در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه

اگرچه جنیفر گزینه خوبی برای وکالت ابرقهرمانان است، اما او می‌تواند وکیل مناسبی برای برخی افراد عادی نیز به شمار رود. این افراد عادی شامل النور بیشاپ، جاستین همر و حتی هپی هوگان می‌شود. همانطور که در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست مت مورداک به هپی گفت که به یک وکیل خوب نیاز دارد، شاید این وکیل جنیفر باشد.

حضور جان فاورو در سریال شی هالک تایید نشده است اما مطمئناً حضور او به عنوان یکی از شخصیت هایی که شی هالک میتواند وکیلشان شود می‌تواند سوپرایز خوبی برای طرفداران مارول باشد. حتی مشاهده یک تصویر از پرونده‌های هپی، می‌تواند اطلاعات خوبی از وضعیت قانونی فعلی او به ما دهد.

بیشتر بخوانید:

هل‌کت/تریش واکر (Hellcat/Trish Walker)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
تریش واکر یا هل‌کت در قسمت آخر فصل سوم جسیکا جونز

با بازگشت مت مورداک و نقش پررنگش در سریال های جدید مارول نظیر سریال انیمیشنی مرد عنکبوتی و حتی فصل چهارم دردویل، طرفداران انتظار مشاهده دیگر شخصیت‌های مارول نتفلکیس را دارند. همچنین شایعات زیادی مبنی بر حضور شخصیت جسیکا جونز در سریال شی هالک وجود دارد.

در داستان سریال جسیکا جونز، خواهرش تریش واکر به زندانی که توسط ایالات متحده برای افرادی با ابرقدرت ساخته شده است فرستاده شد. این همان زندانی است که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی آن را مشاهده کردیم. با وجود اینکه تریش واکر یک شخصیت کلاسیک مارول است، شاید شی هالک بتواند به نحوی او را تبرعه کرده و شاهد نقش پررنگش در آثار آینده دنیای سینمایی مارول باشیم.

بیشتر بخوانید:

لوک کیج (Luke Cage)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
لوک کیج در پایان فصل دوم سریال لوک کیج

یکی دیگر از شخصیت هایی که شی هالک میتواند وکیلشان شود و بخشی از آثار مارول نتفلکیس است، لوک کیج است. در پایان سریال لوک کیج، دیدیم که او به وصیت ماریا دیلارد تبدیل به حاکم جدید جنایتکاران هارلم شد تا بتواند از شهر محافظت کند. هرچند که اینکار می‌تواند باعث شود به به دردسرهای بیشتری افتاده در نهایت به سریال شی هالک برسد.

تئوری‌های زیادی در مورد نحوه معرفی مجدد این شخصیت در دنیای سینمایی مارول وجود دارد. برای مثال، این شخصیت می‌تواند در سریال اکو و یا فیلم تاندربولتز حضور داشته باشد. صرف نظر از این، شایعاتی مبنی بر حذف مایک کولتر از نقش لوک کیج مطرح است.

بیشتر بخوانید:

گوست/آوا استار (Ghost/Ava Starr)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود

در پایان فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ، اسکات به فضای کوانتومی رفت تا بتواند هرآنچه که برای درمان گوست لازم دارند را تهیه کند. اما پس از اینکه هوپ، هنک پیم و جانت همگی توسط بشکن تانوس از بین رفتند، اسکات برای پنج سال در فضای کوانتومی گیر افتاد. این بدان معناست که دیگر راهی برای درمان گوست نبود و وضعیت او در این سال‌ها در ابهام قرار دارد.

آوا زمانی یک مامور ترور برای شیلد یا بهتر است بگوییم هایدرا بود. علاوه بر اقداماتش در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ، او احتمالاً در جنایات بزرگی از کارهای هایدرا دخیل بوده است و به همین دلیل به یک دکیل نیاز دارد تا بتواند به زندگی‌اش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

میس مارول/کاملا خان (Ms. Marvel/Kamala Khan)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود

سریال  شی هالک راه را برای آینده‌ای هیجان انگیز در دنیای سینمایی مارول هموار کرد. این سریال برای اولین بار جهش یافته‌ها را به دنیای سینمایی مارول معرفی کرد و یا حداقل اولین اثری بود که کلمه “جهش” در آن استفاده می‌شد. در طول این سریال، کاملا با گذشته خود آشنا می‌شد و با مسائل روزمره نوجوانان دست و پنجه نرم می‌کرد.

او در طول این مسیر با سازمان کنترل خسارات مواجه شد. از آنجایی که میس مارول علیه یک آژانس دولتی اقدام کرد، قطعاً مورد پسند فدرال قرار نخواهد گرفت. آن‌ها احتمالاً از او می‌خواهند تا قرارداد سکوویا را امضا کرده و هویت خود را فاش کند. برای متوقف کردن این قضیه نیز هیچکس بهتر از شی هالک نمی‌تواند به او کمک کند.

بیشتر بخوانید:

اکو/مایا لوپز (Echo/Maya Lopez)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
مایا لوپز/اکو در سریال هاکای

مایا لوپز یا اکو قطعاً یکی از قهرمانان پیچیده در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. اگر او قصد داشته باشد تا به قهرمانی همانند هاکای یا دردویل تبدیل شود، در ابتدا باید با گذشته‌اش به عنوان رهبر مافیای ترک سوت و البته ارتباط با کینگ پین دست و پنجه نرم کند.

اگرچه او ظاهراً در پایان سریال هاکای به کینگ پین شلیک می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این شلیک همانند کمیک‌ها باعث مرگ کینگ پین نشود. اگرچه که با وجود حضور دردویل در سریال اختصاصی اکو شانس وکالت او به مت مورداک می‌رسد، اما اگر به هر دلیلی مت به وکیل او تبدیل نشود، احتمالاً شی هالک گزینه خوبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بولزآی/بنجامین پوندکستر (Bullseye/Benjamin Poindexter)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
بولزآی در پایان فصل سوم سریال دردویل زنده می‌ماند

با بازگشت وینسنت دن آفریو به عنوان کینگ پین، طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که سایر شرورهای نتفلیکس نیز به دنیای سینمایی مارول منتقل شوند. بنجامین پویندکستر با بازی ویلسون بتل نیز از شرورهای محبوب سریال دردویل بود. او در پایان سریال تبدیل به بولزآی شد و قرار بود تا در فصل چهارم حضور پررنگی داشته باشد اما فصل چهارم دردویل هیچ‌گاه ساخته نشد.

او می‌تواند در فصل چهارم دردویل، سریال اکو و یا فیلم تاندربولتز حضور داشته باشد. اگرچه او می‌تواند در سریال شی هالک حاضر شده و اعلام کند که قصد دارد اقدامات گذشته‌اش را اصلاح کند؛ خواه واقعی باشد یا یک دروغ دیگر.

بیشتر بخوانید:

اسکارلت ویچ/واندا مکسیموف (Scarlet Witch/Wanda Maximoff)

شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود
شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود

پس از تصرف یک شهر کامل در سریال وانداویژن و سپس ویرانی‌های بسیار در فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، همچنان طرفداران باور ندارند که واندا کشته شده است. درحال حاضر طرفداران به شدت در انتظار ساخت یک فیلم اختصاصی از شخصیت اسکارلت ویچ هستند.

اگر واندا بازگردد تا باری دیگر یک ابرقهرمان باشد،‌ کارهای زیادی وجود دارد که برای جبران باید انجام دهد. شی هالک می‌تواند به عنوان وکیلی ماهر، به اسکارلت ویچ کمک کند تا از لحاظ قانونی، حداقل برخی از مشکلات را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود

آیا شی هالک یک وکیل است؟

بله. جنیفر والترز یک وکیل دادگستری بود که در نهایت تبدیل به نسخه‌ای از هالک شد.

محتمل‌ترین موکل شی هاک کیست؟

ابومیشن که با توجه به فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه به نظر کمی تغییر کرده است، می‌تواند یکی از موکل‌های شی هالک باشد تا از جرم او کاسته شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *