فیلم التماس پدر سما جهانباز برای دزدیدن دخترش در شیراز [+ویدئو و عکس]

فیلم جدید از گریه های بی امان و درخواست پدر سما جهانباز در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

سما جهانباز دختر جوانیست که به مدت 40 روز است در شیراز ناپدید شده است و خبری از او نیست او اهل اصفهان است و 22 ساله می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

همه‌ی اخبار گم شدن سما جهانباز را در این نوشتار بخوانید [+ عکس و فیلم از جزییات]

درخواست پدر سما جهانباز

فیلم گریه های پدر سما جهانباز
فیلم گریه های پدر سما جهانباز

دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. برای همین اصلا معلوم نیست این دختر سوار چه ماشینی شده است.

فقط آخرین بار با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت که به زودی می‌رسد. هیچ سرنخی در دست نیست. هیچکس از او خبر ندارد. حالا پدرش در ویدیویی تلخ و دردناک، از مردم خواهش می‌کند که به دنبال دخترش بگردند.

بیسیاری از همدردان با پدر سما جهانباز با پست‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌کنند از تعدد ربوده شدن دختران در شیراز می‌گویند.

در ادامه می‌توانید پست خواهر سما را درباره این اتفاق‌ها ببینید:

من خواهر سما هستم ، دختر ۲۲ ساله ای که از ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در شیراز ، گم شد. هنوز بعد از ۵۲ روز ما چشم انتظاریم و هیچ رد و نشانی از ربایندگان پیدا نکردند. ماخواستار پیگریِ جدی تر نهادهای مربوطه و ورود سازمان اطلاعات به پرونده سما هستیم. لطفا حمایت کنید.

ویدئوی یکی از هموطناننمون که ابراز همدردی و کمک خودش را نسبت به این اتفاق اعلام کرده است، ببینید:

شما همراهان عزیز می‌توانید فیلم گریه های پدر سما جهانباز برای کمک به پیدا شدن دخترش را ببینید:

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *