100 میلیون مژدگانی برای پیدا کردن سما جهانباز دختر گمشده در شیراز[+فیلم]

سما جهانباز هنوز پیدا نشده است و مژدگانی 100 میلیونی از طرف خانواده سما جهانباز برای یافتن دخترشان اعلام شده است. برخی از هنرمندان نیز خبر را منتشر کردند.

سما جهانباز کیست ؟ در میان هیاهوی این روزها برای مهسا امینی و امیرحسین خادمی، نباید فراموش کنیم که دختر مفقود اصفهانی، با نام سما جهانباز هنوز پیدا نشده است.

همچنان که می‌دانید و خواهید فهمید در ادامه این نوشتار قرار است با لینک دادن به اخبار مرتبط با این موضوع و پرداختن به آخرین اخبار درباره سما جهانباز همه چیز را در رابطه با این موضوع برای شما همراهان عزیز باز کنیم.

بیشتر بخوانید:

همه‌ی اخبار گم شدن سما جهانباز را در این نوشتار بخوانید [+ عکس و فیلم از جزییات]

اعلام مژدگانی 100 میلیونی از طرف خانواده سما جهانباز

اعلام مژدگانی 100 میلیونی از طرف خانواده سما جهانباز برای یافتن دختر مفقودشان
اعلام مژدگانی 100 میلیونی از طرف خانواده سما جهانباز

سما دختری ۲۲ ساله است اهل اصفهان که تاریخ ۲۲ تیرماه در شیراز با سرنوشتی نامعلوم مفقود شد. خانواده سما جهانباز بعد از گذشت دو ماه و ناتوانی در یافتن سما جهانباز مفقود دختر عزیزشان، مژدگانی صد میلیون تومانی برای پیدا کردن او تعیین کردند.

خواهر سما در رابطه با گم شدن خواهرش توضیح می‌دهد:

ما مهمان منزل عمه‌ام در شیراز بودیم و خیابان معالی آباد هم خیابان سر راستی است که فاصله زیادی با منزل عمه‌ام ندارد. سما دانشجوی مشاوره بود و در اصفهان تحصیل می‌کرد. یک دختر ۲۲ ساله که نه مشکل خاصی داشت، نه دشمنی و اختلافی و نه عشق و عاشقی، هیچ‌کدام…

از همان روزهای اول هم فرضیه فرار سما مطرح نبود، خواهرم مشکلی در زندگی شخصی و خانوادگی‌اش نداشت و دوستانش هم این موضوع را تائید کرده‌اند. الان دیگر صد در صد می‌دانیم سما دزدیده شده است، اگرچه ما از اول هم مطمئن بودیم و پلیس آگاهی هم به همین نتیجه رسید.

اعلام مژدگانی 100 میلیونی از طرف خانواده سما جهانباز برای یافتن دختر مفقودشان
سما جهانباز مفقود, سما جهانباز کیست, دختر مفقود اصفهانی

روزهای اولی که خبر گم شدن سما مطرح شد برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال فرار او مطرح بود، اگرچه همه این گمانه‌زنی‌ها منتفی شد. خانواده جهانباز همان شب که خبری از برگشت سما نمی‌شود به کلانتری می‌روند و خبر از گم شدن او می‌دهند. خواهر سما که یادآوری آنچه در این مدت به خانواده‌اش گذشته برایش سخت است، می‌گوید:

وقتی ۲۰ دقیقه‌ای که سما گفته بود، نیم ساعت شد، با او تماس گرفتیم اما گوشی خاموش بود. ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر بعد از محل سوار شدن تاکسی‌ها، گوشی سما از دسترس خارج شده؛ حالا یا گوشی از ماشین بیرون پرت شده و یا هر چیزی، اما در هر صورت هیچ ردی از گوشی هم پیدا نشد.

ویدیویی از پدر سما جهانباز را مشاهده کنید:

اخبار مرتبط:


2 thoughts on “100 میلیون مژدگانی برای پیدا کردن سما جهانباز دختر گمشده در شیراز[+فیلم]

  1. من یه نشانه از نهان بینی پیدا کردم و واسه دفتر بیت رهبری فرستادم ولی پاسخ نرسید فکر کنم هنوز خونده نشده ، ولی مکانی است در منطقه کلات(قلات)قدیم در نزدیکی معادلی آباد در خروجی شهر . پلاک ۱۳یا۳۳ ولی پلاک روبروی آن ۲۷ می‌باشد . زنده بود واسیر. .البته گاهی اوقات غیب گویی هام درست از آب در میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *