حواشی رکورد شکنی کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه +[فیلم و عکس لو رفته]

رکورد زنی کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه در فضای مجازی وایرال شد. خواننده ترک در ازمیر به مناسبت صدمین سالگرد آزادی ازمیر کنسرت برگزار کرد و رکورد زد.

کنسرت شب گذشته تارکان در ازمیر که به مناسبت صدمین سالگرد آزادی ازمیر برگزار شد، با دو میلیون تماشاگر در بین کنسرت های رایگان دنیا در رتبه پنجم قرار گرفت.

در چارچوب آزادسازی ازمیر از اشغال دشمن، فعالیت های زیادی در طول روز در این شهر برگزار شد. در پایان روز، مگا استار تارکان برای اجرای کنسرت به صحنه ای که در میدان گوندوعدو برپا شده بود آمد. از آنجایی که ساعت ها 22:00 را نشان می داد، شور و شوق با مگا استار تارکان که روی صحنه رفت به اوج خود رسید.

صدها هزار نفر از ساکنان ازمیر که منطقه را از بندر آلسانجاک تا میدان جمهوریت پر کرده بودند، با آهنگ های مگا استار تارکان شور و شوق زیادی را تجربه کردند. تارکان در طول کنسرت خود گفت:

صدمین سالگرد آزادی ازمیر مبارک. افتخار بزرگی است، افتخار بزرگی برای من که اینجا هستم. بسیار متشکرم.

کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه

رکورد زنی کنسرت تارکان

کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه
کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه

کنسرت جمعه شب گذشته تارکان، خواننده محبوب ترک ها، در شهر ازمیر رکورد زد و در فهرست پرتماشاچی ترین کنسرت های دنیا در جایگاه پنجم ایستاد.

کنسرت تارکان که به مناسبت صدمین سالگرد آزادی ازمیر در میدان گوندوغدو برگزار شد با حضور پرشمار طرفداران این خواننده محبوب ترک مواجه شد. این کنسرت رایگان که با حضور نزدیک به دو میلیون نفر برگزار شد، آن را در لیست کنسرت‌های پرجمعیت جهان قرار داده است.

تارکان که با آهنگ‌های “Kıl Oldum”، “Ölürüm Sana” و “Ölürüm Sana” معروف است، در سال ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ به دنیا آمد و از اوایل دهه 1990 فعالیت هنری خود را آغاز کرد. از همان اوایل فعالیت در کشور ایران نیز محبوبیت به دست آورد. آلبوم‌های “Adımı Kalbine Yaz” و “Ahde Vefa” از آلبوم‌های اخیر او هستند.

ماجرای پریدن روی صحنه

کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه
کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه

در حالی که تارکان در حال خواندن سرود ازمیر بود، شخصی روی صحنه پرید. در همین حال، در حالی که سرود ازمیر قطع شده بود، شخصی که محافظان امنیتی با او مداخله کردند، قبل از رسیدن به تارکان از صحنه خارج شد. تارکان خطاب به ماموران امنیتی گفت:

با دوستت مهربان باش، این نمایش محبت بود.

پس از این حادثه، تارکان دوباره سرود ازمیر را خواند و گفت:

من بدون خواندن سرود ازمیر، ازمیر را ترک نمی کنم.

ویدیوی کنسرت تارکان در ازمیر را تماشا کنید:

رکوردشکنی کنسرت تارکان در ترکیه

این کنسرت به مناسبت صدمین سالگرد آزادی ازمیر برگزار شد و با ۲ میلیون تماشاگر در بین کنسرت های رایگان دنیا در رتبه پنجم قرار گرفت.

مشخص شد که کنان دوعولو (همسر برن ساآت، بازیگر مشهور ترک که نقش سمر در سریال عشق ممنوع را بازیکرد) در صدمین سالگرد روز پیروزی روی صحنه رفت و برای اجرای ۲ ساعته روی صحنه ۲.۷ میلیون لیره دریافت کرد. این در حالی است که تارکان هیچ گونه دستمزدی بابت اجرا دریافت نکرده است.

ابرو گوندش از دیگر خوانندگانی است که در ازمیر به روی صحنه رفت.

تیکه جنجالی ابرو گوندش به رضا ضراب در کنسرتش جلوی ایرانی ها

بیوگرافی تارکان

تارکان تِوِت‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Tarkan Tevetoğlu) با نام هنری تارکان ، زادهٔ ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ (25 مهر 1351) خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ترکیه است. او از اوایل دهه 1990 با موفقیت مستمر در چارت و موفقیت فروش در موسیقی پاپ ترکیه در ترکیه و سراسر جهان شناخته شد.

تارکان در ۲۶دسامبر سال ۱۹۹۲ اولین آلبوم‌اش را با نام «دوباره بی‌تو» را به صورت نوار کاست منتشر کرد. او در سال ۱۹۹۳ چند ورژن دیگر به آلبوم اضافه کرد و دوباره مارکت‌های موزیک از آلبوم تارکان مملو شد. فروش آلبوم مذکور حدود ۷۰۰ هزار اعلام شده‌است.

کنسرت تارکان در ازمیر
کنسرت تارکان در ازمیر ترکیه

در سال ۱۹۹۴ دومین آلبوم تارکان با عنوان A-acayipsin در ترکیه، در سال ۱۹۹۶ در آلمان و در سال ۱۹۹۸ در روسیه منتشر شد. در این آلبوم تارکان با سزن آکسو، اوزان چلاک اوغلو، ییلدیز تیلبه، امید سایین همکاری کرد و فروش آلبومش را به یک و نیم میلیون رساند! جوایز کرال سال ۱۹۹۵ برای تارکان جایزهٔ بهترین خوانندهٔ مرد سال و برای ترانهٔ Hepsi Senin mi او جایزهٔ بهترین ترانهٔ سال را به ارمغان آورد. در این سال تارکان به آمریکا مهاجرت کرد و ساکن شهر نیویورک شد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *