ببینید : اولین عکس از ازدواج سردار آزمون با عروس بی حجابش! [+عکس]

ازدواج سردار آزمون ؛ مهاجم ایرانی بایرلورکوزن مراسم ازدواج خود را لاکچری برگزار کرد و عکس بی حجاب همسرش در اینستاگرام منتشر شد.

سردار آزمون پس از حواشی بسیار بالاخره ازدواج کرد.

ازدواج سردار آزمون

  • عروسی سردار آزمون
ازدواج سردار آزمون
عروسی سردار آزمون, همسر سردار آزمون کیست

همسر سردار آزمون کیست

به گزارش فیگار:

مهاجم تیم ملی ایران که اخیرا با انتشار عکس هایی از چهره همسر خود رونمایی کرده بود با برگزاری مراسم عروسی با حضور خانواده و دوستان نزدیکش به جرگه متاهلین پیوست.

سردار آزمون پیش تر درمصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرده بود که به زودی ازدواج خواهد کرد و بالاخره تصمیم خود را عملی کرد و عکسی هم از این مراسم منتشر شده است.

در ادامه میتوانید عکس عروسی سردار آزمون را مشاهده کنید:

ازدواج سردار آزمون
همسر سردار آزمون کیست, عکس عروسی سردار آزمون

در کنار آن ها نیز پدر مهاجم تیم ملی دیده می شود که دسته گلی بزرگی در دست اش دارد. اما هنوز سردار آزمون در مورد ازدواج اش و این تصویر توضیح خاصی نداده است و تنها همسرش بدون اشاره به این مراسم، تصویر مذکور را منتشر کرده است. وی در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است.

در ادامه میتوانید عکس ازدواج سردار آزمون را مشاهده کنید:

ازدواج سردار آزمون
عکس عروسی سردار آزمون, عکس ازدواج سردار آزمون

سردار آزمون زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *