چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند ؛ آینده مارول چگونه می‌شد؟

تونی استارک جان خود را برای نجات جهان فدا کرد. اما اگر چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند آینده دنیای مارول چگونه می‌شد؟

بدون شک مرگ تونی استارک در فیلم انتقام جویان: پایان بازی یکی از غم انگیزترین پایان بندی ها در فیلم های مارول بود. اما اگر چه می شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می ماند احتمالاً حماسه جهان‌های موازی کاملاً متفاوت می‌بود.

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند

آینده دنیای سینمایی مارول با مرد آهنی چگونه می‌شد؟

شما می‌توانید فهرست چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند
چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند

در سال 2008، دنیای سینمایی مارول با فیلم مرد آهنی آغاز شد. خیلی زود انتخاب پر ریسک  رابرت داونی جونیور به عنوان بازیگر مرد آهنی، بهترین تصمیم مارول شد. مرد آهنی نیز به عنوان قلب دنیای سینمایی مارول، سال‌ها محبوبیت زیادی در میان طرفداران داشت و اوج شخصیت او در فیلم پایان بازی بود.

استارک بارها ثابت کرد که قهرمانی بسیار بزرگ است. در نهایت او در فیلم پایان بازی،‌ با فداکردن جان خود، جلوی تانوس را گرفت. اما اکنون می‌توانیم به اینکه چه می شد اگر مرد آهنی در فیلم انتقام جویان پایان بازی زنده می ماند بپردازیم. بدون شک چنین اتفاقی می‌توانست کاملاً دنیای مارول را تغییر دهد. پس تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

چگونه مرد آهنی می‌توانست زنده بماند؟

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند
چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند

ما در فیلم جنگ بینهایت متوجه شدیم که دکتر استرنج 14 میلیون آینده احتمالی را مشاهده کرده که تنها در یکی از آن‌ها انتقام جویان پیروز نبرد هستند. در این آینده احتمالی نیز تونی استارک باید با استفاده از سنگ‌های ابدیت، تانوس را نابود کند. هرچند که نیروی بیش از اندازه سنگ‌ها خود استارک را نیز نابود می‌کردند.

اما ما در اپیزود نهم سریال وات ایف مشاهده کردیم که کیلمانگر با استفاده از زرهی ویبرانیومی، توانست نیروی هر شش سنگ ابدیت را مهار کند. اگر دکتر استرنج نیز از چنین چیزی مطلع بود، می‌توانست استارک را راهنمایی کند تا یک زره مارک 85 از جنس ویبرانیوم برای خود بسازد تا بتواند در نبرد پایانی، قدرت سنگ‌ها را مهار کرده و بدون فداکاری جهان را نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

چه بلایی سر انتقام جویان می‌آمد؟

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند
تصویر انتقام جویان درحال حمله به ارتش تانوس

در فیلم پایان بازی، ما استارک را مشاهده کردیم که سعی داشت زندگی بدون دغدغه‌ای را در کنار پپر پاتس و دخترش مورگان داشته باشد. هرچند که او تصمیم گرفت باری دیگر به انتقام جویان بازگشته و جهان را نجات دهد.

بدون شک در صورت زنده بودن پس از وقایع این فیلم، او دوباره تلاش می‌کرد تا به بازنشستگی‌اش ادامه دهد. اما واقعاً بعید است که او در انجام اینکار موفق می‌شد. احتمالاً استارک باری دیگر انتقام جویان را راه می‌انداخت تا به صورت رسمی کار کنند.

راه اندازی انتقام جویان به صورت رسمی، بدین معناست که احتمالاً بسیاری از ابرقهرمانان فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نظیر مون نایت یا شی هالک خیلی سریع به این تیم می‌پیوستند. حتی اگر آن‌ها درخواست انتقام جویان را نپذیرند، احتمالاً قرارداد سکوویا به آن‌ها اجازه نمی‌داد که به زندگی عادی ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

داستان مرد عنکبوتی

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند
وقایع فیلم‌های مرد عنکبوتی پس از پایان بازی با وجود مرد آهنی چگونه می‌شد؟

مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، از ابتدا زیر سایه تونی استارک بود. این باعث شد که پس از مرگش در فیلم پایان بازی، زندگی او نیز به کلی تغییر کند چرا که او باید روی پای خود می‌ایستاد.

اما جدای تمام این موارد، داستان مرد عنکبوتی پس از وقایع انتقام جویان کاملاً به مرگ یا زندگی استارک وابسه است. اگر بپرسیم چه می شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می ماند ، باید گفت که در این صورت،‌ احتمالاً هیچ‌گاه درگیری پیتر و میستریو به سمت فاش شدن هویت او، و سپس قضایای جهان‌های موازی پیش نمی‌رفت. در عوض، پیتر رسماً به انتقام جویان می‌پیوست و باری دیگر از دوره کارآموزی استارک به عنوان بهانه‌ای برای توضیح غیبت‌های مکررش از مدرسه استفاده می‌کرد.

با این حال، همچنان میستریو می‌توانست با مرد عنکبوتی درگیر شود. شاید همانند خط زمانی اصلی دنیای سینمایی مارول، میستریو از تونی استارک نفرت داشت و این بار از پیتر پارکر برای رسیدن به تجهیزات او استفاده می‌کرد. اما قطعاً روند فیلم کاملاً متفاوت می‌بود چرا که میستریو هیچ‌گاه جرئت نداشت با وجود انتقام جویان و خود مرد آهنی، تا این حد توی چشم کار کند.

بیشتر بخوانید:

مرد آهنی 4

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند
چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند

دیگر چه می شد اگر مرد آهنی در فیلم انتقام جویان پایان بازی زنده می ماند ؟ آیا نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم تا فیلمی جدید از این شخصیت ببینیم؟ احتمالاً زنده بودن تونی استارک می‌توانست به فیلم مرد آهنی 4 راه یابد.

درحال حاضر، سریالی تحت عنوان Armor Wars درحال ساخت است که با وجود مرگ تونی استارک، ارتباط زیادی با او دارد. داستان این سریال در رابطه با استفاده نادرست توسط افراد نادرست از تجهیزات استارک است.

اگرچه ماشین جنگ شخصیت اصلی سریال Armor Wars خواهد بود، اما بدون شک این سریال با وجود تونی بسیار جذاب‌تر می‌شد. چرا که تونی همیشه این کابوس را داشت که روزی از اختراعش در راه غلط استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

حماسه چندجهانی

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند
کانگ فاتح، مرد آهنی و آقای شگفت انگیز

مرد آهنی در فیلم پایان بازی راز سفر در زمان را کشف کرد و فهمید که چطور می‌توان با استفاده از قلمرو کوانتومی، در زمان حرکت کند. اگر او همچنان زنده بود، بدون شک یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در حماسه چند جهانی می‌شد.

استارک می‌توانست با ترکیب علم و جادو، در کنار دکتر استرنج به کشف جهان‌های موازی و حتی سفر در میان آن‌ها بپردازد. این می‌توانست کل خط داستانی دنیای سینمایی مارول را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند

چرا مرد آهنی مرد؟

مرد آهنی تصمیم گرفت تا با استفاده از سنگ‌های بینهایت، تانوس و ارتشش را نابود کند. اما قدرت کیهانی این سنگ‌ها به قدری زیاد بود که استفاده استارک از آن‌ها، باعث نابودی او شد.

چگونه مرد آهنی می‌توانست از مبارزه با تانوس جان سالم به در ببرد؟

اگر استارک می‌توانست زرهی جدید از جنس ویبرانیوم بسازد، به سادگی می‌توانست قدرت سنگ‌های بینهایت را مهار کرده و پس از نابودی تانوس، زنده بماند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *