سریال جدید الچین سانگو +[جزئیات و تصاویر مرتبط با عوامل سریال]

تهیه کنندگان سریال جدید الچین سانگو (Çöp Adam) با او برای ایفای نقش مقابل انگین آلتان دوزیاتان، که نقش اصلی سریال را برعهده دارد، در حال مذاکره هستند.

شرح خلاصه سریال Çöp Adam که قرار است به زودی از شبکه STAR TV ترکیه به نمایش درآید به این صورت است:

داستانی عاشقانه و تاثیرگذار در رابطه با مردی وسواسی!

سریال جدید الچین سانگو

سریال جدید الچین سانگو +[جزئیات و تصاویر مرتبط با عوامل سریال]
انگین آلتان دوزیاتان
بازیگر نقش اول زن این سریال که تاکنون مشخص نشده بود، به گفته خبرنگاران ترک، تهیه‌کنندگان سریال با الچین سانگو برای ایفای این کاراکتر در حال مذاکره هستند.

شرکت OGM Pictures تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد. ملک گنچ‌اوغلو و سو ارسوز نیز سناریو این سریال را به رشته تحریر درآورده‌اند. ایتدا قرار بود اوراز کایگیلاراوغلو کاراکتر مرد این سریال را ایفا کند، اما به تازگی مشخص شد که انگین آلتان دوزیاتان، بازیگر مرد اصلی سریال Çöp Adam است.

انگین آلتان دوزیاتان را از سریال معروف و تاریخی ارطغرل به خاطر می‌آورید. آخرین فیلمی که انگین در آن حضور داشت، فیلم ویولن پدرم بود، که از پلتفرم اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمد و کار موفقی محسوب می‌شد.

بودجه کلانی برای سریال مرد زباله‌ای در نظر گرفته شده و از بازیگران ماهری دعوت به عمل آمده است. امید است که سریال جذابی باشد و مخاطب آن را بپسندد.

بیوگرافی الچین سانگو

سریال جدید الچین سانگو +[جزئیات و تصاویر مرتبط با عوامل سریال]
سریال جدید الچین سانگو
اَلچین سانگو (به ترکی استانبولی: sonia elçin sangu) (متولد ۱۳ آگوست ۱۹۸۵ در ازمیر) بازیگر، مدل و خواننده ترک‌ است. قبل از شروع حرفه بازیگری، او در بخش اپرای دانشگاه مرسین تحصیل کرد. او بیشتر برای بازی در نقش دفنه در سریال عشق اجاره‌ای شناخته می‌شود که از ژوئن ۲۰۱۵ تا پایان آن در ژانویه ۲۰۱۷، از شبکه تلویزیونی Star ترکیه پخش شد.

الچین سانگو از سریال روزی روزگاری، با بازی در مقابل آراس بولوت اینملی شناخته شد. بعدها با بازی در سریال عشق اجاره ای و دریافت جایزه بهترین بازیگر رمانتیک کمدی زن، به محبوبیت رسید. او برای اجرای خود در این نقش، برنده سه جایزه پروانه طلایی شد. از آخرین سریال‌هایی که در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به “تصادف” و “دروغگوها و شمع‌هایشان” اشاره نمود.

برخلاف تعداد کار کمی که انجام داده، جوایز بسیاری تا به حال دریافت کرده است. اینکه می‌توان او را در لیست زیباترین بازیگران زن ترکی قرار داد نیز، در امر محبوبیت او تاثیرگذار بوده است.

بهترین سریال های الچین سانگو

  • در روز خوب در روز بد
  • تصادف
  • سعید و شورا
  • عشق اجاره‌ای
  • روزی روزگاری

بهترین فیلم های الچین سانگو

  • نه بار لیلا
  • زمان خوشبختی

مظالب مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *