الهام اخوان کیست و علت شباهتش با بیلی آیلیش چیست؟ [+ویدئوی مصاحبه]

بیلی آیلیش ایرانی کیست؟ این روزها این سوال باعث شده تا طرفداران الهام اخوان را شگفت زده کند. با ما بمانید.

بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل (زادهٔ ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱)، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. او اولین بار در سال ۲۰۱۵ ترانه «چشم‌های اقیانوسی» را در ساوندکلاود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر کرد که پس از آن به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد.

این ترانه توسط برادرش فینیاس، که با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند نوشته و تهیه‌شده‌است. اولین ئی‌پی او، به من لبخند نزن (۲۰۱۷) در میان ۱۵ رتبه برتر جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفت. الهام اخوان تصویری از پسری جوان، با عنوان پسر قشنگم در اینستاگرامش استوری کرد. در ادامه عکس این پسر را هم خواهید دید.

بیلی آیلیش ایرانی کیست؟

بیلی آیلیش الهام اخوان, شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش
بیلی آیلیش الهام اخوان, شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش

الهام اخوان طی مصاحبه‌ای از حرکت عجیب طرفداران و فن پیج‌های بیلی آیلیش با او گفت. الهام اخوان درباره شباهتش به بیلی ایلیش گفته است:

پیچ های خارجی بیلی ایلیش مرا لایک کردند. شباهت زیادی به این خواننده دارم و آهنگ هایش را خیلی دوست دارم.

الهام اخوان بازیگر تئاتر و سینما متولد ۹ شهریور ۶۷ در شهر تهران می‌باشد، وی مدرک کارشناسی تئاتر و کارشناسی ارشد کارگردانی دارد و این روز ها به عنوان منشی صحنه هم فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فیلم مصاحبه الهام اخوان درباره بیلی آیلیش را تماشا کنید:

واضح است که این عکس متعلق به پسر این بازیگر نیست، اما در هر صورت از آنجایی که وی صاحب عکس را معرفی نکرده است، این سوال برای مخاطبان پیش می آید تصویر چه عکسی در پیج اینستاگرام الهام اخوان است.

بیلی آیلیش الهام اخوان, شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش
بیلی آیلیش الهام اخوان, شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *