فوری فوتی: خودرو لاماری ایما [+جدول قیمت ویژه مهرماه 1401]

شرکت آرین پارس موتور ﻓﺮﻭﺵ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ را با ﻗﻴﻤﺖ ﻗﻄﻌﯽ و ﺑﺎ ﻣﻮﻋﺪ ﺗﺤﻮیل ٩٠ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻗﺮﻋﻪﻛﺸﯽ اعلام کرد.

طرح جدید فروش بصورت قرعه کشی خودرو لاماری از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ روز به اجرا در آمد و شما همراهان عزیز و علاقه‌مند به این موضوع می‌توانید هرچه سریع‌تر اقدام فرمایید.

ﻓﺮﻭﺵ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ

خودروی لاماری

علی موسوی خرم مدیر فروش آرین پارس موتور با تاکید بر این که لاماری ایما در مرحله چهارم فروش افزایش قیمتی ندارد گفت:

مرحله چهارم فروش این کراس اور از روز گذشته آغاز شده و تا ۲۱ مهرماه ساعت ۱۲ شب ادامه خواهد داشت.

وی افزود:

در مرحله چهارم افزایش قیمتی نداریم و قیمت همان یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومانی است که در مرحله سوم فروش نیز وجود داشت. این مرحله از فروش نیز با روش فروش فوق العاده ( تحویل ۹۰ روز کاری) و طبق قوانین با قرعه کشی انجام خواهد شد.

موسوی تصریح کرد:

این بار به دلیل افزایش تولید، عرضه لاماری ایما در سامانه فروش تا بیش از ۵۰ درصد نسبت به گذشته افزایش یافته است. همچنین رنگ های خاکستری، سفید، مشکی و سبز در لیست انتخاب خریداران قرار دارند.

موسوی خرم در پایان گفت:

خریداران می توانند برای ثبت نام لاماری ایما به سایت اینترنتی Arian.iranecar.com مراجعه کرده و درخواست خرید خود را ثبت کنند.

جهت اطلاعات بیشتر و دانلود کاتلوگ لاماری ایما به سایت LAMARI.IR مراجعه کنید.

ﻓﺮﻭﺵ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ
خودروی لاماری, فروش فوق‌ العاده لاماری

فروش فوق‌ العاده لاماری

به گزارش سایت های خبری:

رکت آرین پارس موتور ﻓﺮﻭﺵ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ را با ﻗﻴﻤﺖ ﻗﻄﻌﯽ و بدون تغییر قیمت و با قیمت مصوب پیشین معادل با ١٠٬٩۴٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ریال ﺑﺎ ﻣﻮﻋﺪ ﺗﺤﻮیل ٩٠ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻗﺮﻋﻪﻛﺸﯽ اعلام کرد.

ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻥ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻋﺖ ١٠ ﺻﺒﺢ ﺭﻭﺯ ﺩﻭشنبه ﻣﻮﺭﺥ ١۴٠١/٠٧/١٨ ﻟﻐﺎﻳﺖ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﭘﻨﺞ شنبه ﻣﻮﺭﺥ ١۴٠١/٠٧/٢١ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﯽ نسبت ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﭘﻴﺶ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ﺍﻗﺪﺍﻡ کنند.

در ادامه میتوانید جدول فروش لاماری ایما را مشاهده کنید:

در مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه تحصیص خودرو از روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱، کراس‌اوور لاماری ایما محصول آرین پارس موتور به عنوان اولین خودرو در این سامانه عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند جهت خرید و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. براساس اطلاعات بدست آمده ظرفیت عرضه لاماری ایما در تیم دوره از طرح فروش یکپارچه خودرو با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *