واکنش احسان کرمی به حواشی حضورش در عروسی ساسی ماکن! + فیلم

احسان کرمی عروسی ساسی مانکن ، او در گفتگویی درباره حضورش در مراسم عروسی گفت: اینکه ما به عروسی رفتیم مسئله‌ای شخصی است و توضیحی بابت این موضوع نمی‌دهم.

احسان کرمی، بازیگر و مجری که سال‌هاست در تلویزیون ممنوع‌التصویر است، به تازگی در مراسم عروسی ساسی شرکت کرد. در ادامه با خبر پاسخ احسان کرمی همراه فیگار بمانید.

احسان کرمی عروسی ساسی مانکن

واکنش احسان کرمی

احسان کرمی عروسی ساسی مانکن
واکنش احسان کرمی, فیلم واکنش احسان کرمی در مورد عروسی ساسی مانکن

واکنش احسان کرمی به حواشی حضورش در عروسی ساسی مانکن

احسان کرمی درباره حواشی حضورش در مراسم عروسی ساسی مانکن در گفتگو با آرش نصیری در لایو اینستاگرام گفت: «اینکه ما به عروسی رفتیم مسئله بسیار شخصی است و توضیحی بابت این موضوع به کسی نمی‌دهم.»

او ادامه داد: «در واقع لازم نمی‌دانم توضیحی دهم. مدت زیادی بود به دلیل یک سری کوتاه نیامدن ها  در بعضی مسائل  تلاش می شد برای من حاشیه درست شود که این موضوع را توانستند دست بگیرند.»

فیلم واکنش احسان کرمی در مورد عروسی ساسی مانکن

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احسان کرمی عروسی ساسی مانکن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *