مهیار و صدف: BBC فاقد اعتبار است! [+فیلم]

فیلمی که امروز از مهیار و صدف و یک دهه‌ی هشتادی دیگر که در جریان مصاحبه با بی بی سی پخش شده بازتاب گسترده‌ای داشته که در ادامه با خبر مهیار BBC با ما بمانید تا از جزییات این ماجرا با خبر شوید.

مهیار BBC را با خاک یکسان کرد

شدت پس‌گردنی مهیار به حدی بالا بود که بعید است «بی‌بی‌سی فارسی» کمر راست کند! در ادامه توجه شما را جلب می‌کنم به مصاحبه‌ی اختصاصی بی بی سی فارسی درباره رسانه‌های معیار که در جواب مهیار بی بی سی را با خاک یکسان کرد و این رسانه‌ی خبری را فاقد هرگونه اعتبار در عصر تکنولوژی دانست.

کولاک صدف و مهیار، دو جوان شگفت‌انگیز دهه هشتادی در بی‌بی‌سی و با خاک یکسان شدن مجری معروف!!! جوانان دهه هشتادی در اعتراضات به دنبال چه هستند؟ و از رسانه‌ها بویژه بی‌بی‌سی فارسی چه انتظاری دارند؟ گفتگو با مهیار، صدف و بهزاد

اخبار بیشتر:

فیلم لحظه هک شدن شبکه صدا و سیما [+ویدئوی واکنش جالب اسنوپ داگ]

مهیار و صدف bbc, صدف و مهیار در بی بی سی, مهیار بی بی سی, صدف و مهیار در bbc
مهیار و صدف bbc, صدف و مهیار در بی بی سی, مهیار بی بی سی, صدف و مهیار در bbc

صدف و مهیار در bbc

در ادامه شما همراهات دوست‌داشتنی می‌توانید فیلم مهیار بی بی سی را که اخیرا منتشر شده و به سوالات مجری مجرب این شبکه‌ی خبری (bbc) جواب‌های سر بالا و قاطع می‌دهد را ببینید:

اما در ادامه صدف از دهه‌ی شصتی‌های حیوونکی می‌گوید که در ادامه می‌توانید بخش کوتاهی از حرف‌های او را بشنوید:

از طرفی در بخشی دیگر از این مصاحبه مهیار دهه‌ی هشتادی از حضور کارشناسان و پول گرفتن و امرار معاش با این حضورهای سوری می‌گوید که می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید:

ریوندی هم 19 میلیون فالوور دارد!

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مهیار بی بی سی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *