ماجرای مرگ اسرا پناهی چیست؟ [+فیلم]

اسرا پناهی کیست ؟ بیماری یا کشته شدن در مدرسه شاهد اردبیل، علت مرگ دختر اردبیلی چه بود؟ با خبر افشاگری از علت مرگ اسرا پناهی همراه ما بمانید.

فیلم منتشر شده از توضیحات عموی اسرا پناهی دختر اردبیلی درباره جزئیات مرگ برادر زاده اش و اینکه آیا او توسط ماموران امنیتی در مدرسه شاهد اردبیل کشته شده یا خیر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای جنجالی علی دایی درباره اسرا پناهی چیست؟ [+فیلم]

روایت‌های متنقاض اتفاقات مدرسه شاهد اردبیل

افشاگری از علت مرگ اسرا پناهی

در مدرسه شاهد اردبیل چه اتفاقی افتاد؟

عموی اسرا پناهی، دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت:

بیماری قبلی برادر زاده‌ام بعد از مرگ پدرش تشدید شد. 3 شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟! رسانه های ضد ایرانی اسرا پناهی را دانش‌آموز فوت شده در مدرسه شاهد اردبیل معرفی کردند.

در این ویدیو که رسانه‌ها به اشتراک گذاشته‌اند، عموی اسرا پناهی می‌گوید:

چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟

بیشتر بخوانید:

تصویر مزار اسرا پناهی

 

آقای پناهی بیان کرد:

بیماری قبلی برادر زاده ام بعد از مرگ پدرش تشدید شده و قبل از این وقایع به دلیل نارسایی قلبی در خواب به بیمارستان رفته و فوت شده است.

گفتنی است، اسرا پناهی دختری که اصلا دانش آموز نبود و در بیمارستان بستری و فوت شده بود ولی شبکه سعودی اینترنشنال او را به دروغ دانش آموز فوت شده در مدرسه شاهد اردبیل معرفی کرد.

فیلم مصاحبه عموی اسرا پناهی را تماشا کنید:

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های ضد ایرانی پیش از این در خبری دروغ اعلام کردند که اسرا پناهی، دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل در اغتشاشات و توسط نیروهای امنیتی فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “ماجرای مرگ اسرا پناهی چیست؟ [+فیلم]

  1. نمایش مضحکی نیست ؟ برادری بخاطر اینکه شبکه های خارجی گفته اند که خواهرش در مدرسه ی شاهد کشته شده ، برادرش خودکشی کرده ؟ این نمایش های مسخره ، مرغ پخته را هم به خنده وا میداره !

    1. نخیر به خاطر اینکه نمی خواستند راز زندگی شان را همه بدانند چون اسرا خودکشی کرده بوده و علت خودکشی این بوده است که پدرش نامزدش را کشته بوده و یک ماه پیش پدرش قصاص و اعدام میشود و اسرا بعد ازاین همه فشار خودکشی میکند و چون دنبال کشته سازی هستند راز زندگی اینها را همه جا جار می زنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *