از دست ندهید: برهنه شدن نیلوفر فولادی در هلند! [+فیلم]

برهنه شدن نیلوفر فولادی در هلند ! کل فضای مجازی را دربرگرفته. اما ماجرا چیست و چرا باید این مسئله فراگیر شود؟

بیوگرافی نیلوفر فولادی و همسرش و فیلم برهنه شدن در خیابان در هلند همراه جزئیات را در این خبر خواهید دید. پخش بدون سانسور سخنرانی نیلوفر فولادی زن برهنه در اخبار ۲۰۳۰ صداو سیما ۱۱ مهر ۱۴۰۱ واکنش ها در ویدئوی گزارش اخبار ۲۰:۳۰ صدا وسیما از سخنرانی زن برهنه در تجمعات اعتراضی به مرگ مهسا امینی بدون سانسور در شبکه دو سیما بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و مورد انتقاد و حمله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی نیلوفر فولادی

لو رفتن بیوگرافی نیلوفر فولادی هلند [+فیلم +18]

معلوم نیست در دنیا چه می‌گذرد که هر کسی برای اعتراض هر کاری که دلش می‌خواهد را می‌کند و به نظر خودش درست است. ایا این رفتار نیلوفر فولادی درست بوده؟ نظر شما چیست؟

نیلوفر فولادی

شاید برخی رسانه‌ها بیش از حد به این موضوع پرداخته‌اند، اما باید بدانید که این اتفاق قبل‌تر بارها بواسطه‌ی افراد دیگر شکل گرفته و منشاء آن به جاهای مختلف برمی‌گرده… در ادامه با ما بمانید تا از جریان لخت شدن نیلوفر فولادی در هلند بیشتر برای شما بگوییم.

پشت پرده لخت شدن نیلوفر پولادی, بیوگرافی نیلوفر فولادی هلند
پشت پرده لخت شدن نیلوفر پولادی, بیوگرافی نیلوفر فولادی هلند

درباره پشت پرده نام نیلوفر فولادی حرف و حدیث های زیادی وجود دارد.

برخی می‌گویند که به او پول دادند تا این کار را انجام دهد برخی از رسانه ها معتقدند که ضدانقلاب ها پول گرفته است برخی دیگر معتقد هستند که نیلوفر فولادی برای جلب توجه و به دست آوردن فالوور معتقد هستند که نیلوفر فولادی برای جلب توجه به دست آوردن فالوور دست به چنین کاری زده است.

پشت پرده لخت شدن نیلوفر پولادی, بیوگرافی نیلوفر فولادی هلند
پشت پرده لخت شدن نیلوفر پولادی, بیوگرافی نیلوفر فولادی هلند

این فیلم مربوط به سخنرانی یک فعال فمنیست و ضد انقلاب به نام نیلوفر فولادی است که در یکی از تجمعات اعتراضی برای مرگ مهسا امینی در خارج از کشور است که صدا و سیما و اخبار ۲۰:۳۰ گزارشی عجیب و بدون سانسور از آن را پخش کرد. در ویدئوی زیر ببینید:

نیلوفر فولادی زاده سال ۱۳۶۹ در تهران که با کشف حجاب در یکی از خیابان های انقلاب و اخیرا برهنه شدن در تجمعات اعتراضی به مرگ مهسا امینی نامش بر سر زبان ها افتاد. نیلوفر فولادی حالا با هر تجمع اعتراضی که در شهرهای مختلف اروپا به راه می افتد به صورت برهنه حضور پیدا می‌کند تا مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

کاربران معتقد بودند فولادی با این حرکت خیلی زود انتهای سوء استفاده‌ها از مطالبات برخی معترضان را نشان داد و مشخص کرد سوء استفاده از شعار «زن، زندگی، آزادی» هدفی جز برهنگی کامل ندارد.

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت:

صداوسیما در حالی تصویر برهنه این زن را نشان می‌دهد که سینه های گرگ لوگوی باشگاه رُم ایتالیا را در یکی از برنامه‌های ورزشی خود سانسور کرده بود یا با قدرت تمام توسط ساترا به جان شبکه نمایش خانگی افتاده است و با سانسور جلوی پخش سکانس‌ فیلم‌ها را می‌گیرد.

کاربران معتقد بودند فولادی با این حرکت خیلی زود انتهای سوء استفاده‌ها از مطالبات برخی معترضان را نشان داد و مشخص کرد سوء استفاده از شعار «زن، زندگی، آزادی» هدفی جز برهنگی کامل ندارد. همچنین کاربران به عدم برهنگی کامل فولادی اشاره داشتند و آن را به دلیل وجود قوانین پوشش در هلند دانستند که در تناقض با خواسته امثال فولادی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

پشت پرده برهنه شدن نیلوفر فولادی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *