کسب مدال طلای جهانی در رشته جواهرسازی توسط راضیه جلیلی [+عکس]

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کسب مدال طلای رشته جواهرسازی توسط بانوی نخبه مهارتی کشورمان در چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت خبر داد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کسب مدال طلا رشته جواهرسازی توسط راضیه جلیلی بانوی نخبه مهارتی ایرانی در چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت خبر داد.

مدال طلای رشته جواهرسازی

  • راضیه جلیلی جواهرساز
مدال طلای رشته جواهرسازی
راضیه جلیلی جواهرساز, جواهر سازی راضیه جلیلی

جواهر سازی راضیه جلیلی

به گزارش منابع خبری:

 «غلامحسین حسینی نیا» در این باره بیان داشت: نخبه مهارتی کشور ایران در رشته جواهرسازی با ۱۴ شرکت‌کننده از سایر کشورها در شهر ژنو کشور سوئیس به رقابت پرداخت.

وی با اشاره به شرکت نخبگان مهارتی ایرانی در ۱۸ رشته در این دوره از مسابقات جهانی مهارت، تصریح کرد: نخبگان مهارتی کشورمان برای ۳۳ رشته آمادگی شرکت در این دوره از رقابت‌ها را داشتند، اما به دلیل غیرمتمرکز برگزارشدن مسابقات و شرایط کرونا، در کشورهای متعدد برگزار و امکان اعزام ۲۱ نفر در ۱۸ رشته فراهم شد.

در ادامه میتوانید عکس راضیه جلیلی را مشاهده کنید:

مدال طلای رشته جواهرسازی
جواهر سازی راضیه جلیلی, عکس راضیه جلیلی

به گفته وی، تیم اعزامی به این دوره از مسابقات شامل دانشجو، مهارت‌آموز، یک نفر خانم و ۲۰ نفر آقا و تعدادی از مربیان فنی وحرفه ای هستند و در برخی از رشته‌های مهارت‌آموزی به دلیل تحریم و مغایرت داشتن با فرهنگ ایرانی ـ‌ اسلامی، اعزام رقابت‌گر از سوی ایران صورت نگرفته است.

بر اساس این گزارش رقابت‌های جواهرسازی از روز ۲۰ مهرماه آغاز و طی ۴ روز از ٨ صبح تا ۶ بعدازظهر ادامه داشته است. چهل و ششمین دوره رقابتهای جهانی مهارت ۲۰۲۲ رشته جواهرسازی در ژنو سوئیس و با حضور ١۵ کشور جهان از جمله ایران، انگلیس،استرالیا، چین، کره جنوبی، فرانسه، سوییس، پرتغال، هند و ژاپن برگزار شد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *