رسمی: جایزه گرد مولر، هت تریک بارسایی ها در مراسم توپ طلا! [+عکس]

روبرت لواندوفسکی فوتبالیست ، ستاره لهستانی بارسلونا در مراسم توپ طلا، جایزه بهترین مهاجم سال گذشته را دریافت کرد. در ادامه همراه فیگار بمانید.

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا برنده جایزه گرد مولر سال 2022 شد.

همه چیز درباره مراسم توپ طلا 2022 [+عکس و اسامی نامزد ها]

روبرت لواندوفسکی فوتبالیست

  • جایزه گرد مولر
روبرت لواندوفسکی فوتبالیست
جایزه گرد مولر, جایزه گرد مول لواندوفسکی

جایزه گرد مول لواندوفسکی

به گزارش منابع خبری:

روبرت لواندفوسکی به عنوان اولین برنده جایزه جدید گرد مولر در مراسم امشب توپ طلا موفق شد این جایزه را به خود اختصاص دهد. این جایزه از این پس هر ساله به بهترین مهاجم فصل گذشته تعلق می‌گیرد.

لواندوفسکی در مراسم امشب توپ طلا در پاریس سومین بارسایی بود که روی سن می‌رفت و جایزه دریافت می‌کرد. پیش از او گاوی به عنوان بهترین بازیکن جوان، جایزه کوپا را به دست آورده بود و الکسیا پوتیاس، کاپیتان زنان بارسا هم برای دومین سال پیاپی توپ طلای زنان را به خود اختصاص داده بود.

در ادامه میتوانید عکس روبرت لواندفوسکی را مشاهده کنید:

روبرت لواندوفسکی فوتبالیست
جایزه گرد مول لواندوفسکی, عکس روبرت لواندفوسکی

جالب این است که روبرت سال گذشته نیز جایزه گرد مولر را برده بود اما همان طور که سال گذشته به توپ طلا نرسید، امسال نیز همان طور که خودش هم تایید کرده شانسی برای کسب این جایزه نداشت و بنزما را جلوتر از خود می دانست.

لواندوفسکی جایزه کفش طلای فصل گذشته را هم کسب کرده است و حالا باید دید که ایا می تواند سال آینده طلسم توپ طلا را بشکند یا نه هر چند که کار بسیار سختی دارد چرا که حذف احتمالی بارسا از لیگ قهرمانان اروپا کار را برایش بسیار سخت می کند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *