رنگ‌بندی گواهینامه‌های رانندگی ؛ تشویق مردم به رعایت قوانین! [+عکس]

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از رنگ بندی گواهینامه رانندگی خبر داد و گفت که گواهینامه‌ها در سه رنگ و رده رنگب‌بندی می‌شوند.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از رنگ‌بندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد.

رنگ بندی گواهینامه رانندگی

  • رنگ بندی گواهینامه
رنگ بندی گواهینامه رانندگی
گواهینامه رانندگی رنگ بندی, گواهینامه رانندگی جدید

گواهینامه رانندگی رنگ بندی

سرهنگ محسن صوفی در یک برنامه رادیویی یکی از برنامه‌های در دستور کار پلیس راهور را رنگ‌بندی گواهینامه‌های رانندگی عنوان و اظهار کرد:

در صورت تصویب و اجرایی شدن این پیشنهاد پلیس راهور، گواهینامه‌های راهنمایی و رانندگی در سه رنگ و رده رنگ‌بندی می‌شود و به تناسب عدم تخلف رانندگان رنگ گواهینامه ارتقاء می‌یابد.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا عقیده دارد که اجرای طرح رنگ بندی گواهینامه های رانندگی سبب تشویق رانندگان برای ارتقا به رده‌های بالاتر و رنگ‌های بهتر خواهد شد که نتیجه آن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم تخلف است.

در ادامه میتوانید گواهینامه رانندگی جدید را مشاهده کنید:

رنگ بندی گواهینامه رانندگی
رنگ بندی گواهینامه, گواهینامه رانندگی رنگ بندی

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه نظم عمومی ملازمه جدی با اجرای قانون دارد و اجرای قانون با رویکردهای صرفا تنبیهی و سلبی انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد:

برای پایدار بودن اقدامات در این مهم باید از رویکردهای پیشگیری و اقناعی استفاده کرد که در این راستا در بخش‌های فرماندهی فراجا دو طیف اقدامات پیشگیرانه اعم از پیشگیری وضعی و پیشگیری اجتماعی ملاحظه می‌شود.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *