از امیر تتلو و رضا عطاران تا شایعه‌ی تغییر جنسیت [+ویدئوی رقص عطاران]

تغییر جنسیت رضا عطاران و تغییر جنسیت امیر تتلو دربند شایعه‌های رسانه‌های داخلی و خارجی شده است؛ اما ماجرای این شایعه‌پراکنی چیست؟

رضا عطاران سومین فیلم سینمایى خود را با نام بر باد رفته بزودى و با دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین مى‌برد. اما این فیلم سینمایی توانسته به رسانه‌های داخلی اجازه‌ی پراکنده کردن خبر تغییر جنسیت عطاران را بدهد و این موضوع را دست‌مایه‌ی بازی کردن با آبروی رضا عطاران کند.

بیشتر بخوانید:

تغییر جنسیت رضا عطاران

رضا عطاران تغییر جنسیت

اولین حضور عطاران در تلویزیون در مجموعه بیداران در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه پرواز ۵۷ و ساعت خوش مربوط می‌شود. عطاران نخستین کارگردانی خود را در برنامهٔ سیب خنده که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته بود تجربه کرد.

تغییر جنسیت رضا عطاران
رضا عطاران تغییر جنسیت, فیلم جدید رضا عطاران

فیلم جدید رضا عطاران

به گزارش منابع خبری:

رضا عطاران سومین فیلم سینمایى خود را با نام بر باد رفته بزودى و با دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین مى برد.

طرح اولیه این فیلم را محمد رضا آرین داده و سیامک انصارى به همراه امیر محمد ژوله نگارش ان را با نظارت عطاران بر عهده دارند. فیلمنامه این فیلم راعطاران در دوره مدیریت گذشته سینمایى قراربود بسازد و براى بازى در نقش اصلى ان مذاکراتى با مهران مدیرى کرده بود که نتوانست پروانه ساخت دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

خاص‌ترین عکس های هانده ارچل

در ادامه میتوانید عکس رضا عطاران را مشاهده کنید:

وی همچنین اولین حضور خود در سینما را در سال ۱۳۷۶ و در فیلم کلید ازدواج تجربه کرد. او چند سال بعد در کلاه‌قرمزی و سروناز حضور پیدا کرد و در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ در دو سریال خانه به‌دوش و متهم گریخت کارگردانی و بازیگری را تجربه کرد.

تغییر جنسیت رضا عطاران
فیلم جدید رضا عطاران, عکس رضا عطاران

بر اساس شنیده ها این فیلم داستان تکواندو کارمردى را روایت میکند که طى ماجرا هایى تغییر جنسیت داده و زن مى شود. آن طور که گفته مى شود در سرى جدید خود عطاران نقش اصلى را بر عهده دارد و منیژه حکمت این فیلم را تهیه کنندگى مى کند. رضا عطاران بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد.

رضا عطاران بعد گذاشتن فیلم رقص خود نوشت:

۰۰۰۰جهت‌اطلاع‌…….خودمم‌هستم‌

فیلم رقص رضا عطاران را ببینید:

در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم خروس جنگی، مورد توجه قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۸۸ در فیلم نیش زنبور بازی کرد. او در سال ۱۳۸۹ در ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است به ایفای نقش پرداخت و به‌واسطه بازی در این دو فیلم تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مراسم اختتامیهٔ دومین جشن لبخند آفتاب را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *