ماجرای جنجالی مجوز نگرفتن کنسرت امیر تتلو ۲۸ مهر ۱۴۰۱ در ترکیه چیست؟

کنسرت امیر تتلو ۲۸ مهر ۱۴۰۱ که قرار بود در ترکیه برگزار شود لغو شد. علت لغو کنسرت امیر تتلو در ترکیه توسط خود تتلو افشا شد.

امیر تتلو و رضا پیشرو که در حال آماده سازی برگزاری کنسرت بودند به یکباره اعلام کردند که کنسرت به دستور پلیس و بدلیل امکان اغتشاش لغو شده است. متنی که امیر تتلو در توییتر خود خبر لغو کنسرت را اعلام کرد در زیر مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

لغو کنسرت امیر تتلو ۲۸ مهر ۱۴۰۱

تتلو به دنبال کنندگانش گفت که مجوز کنسرت ۲۸ مهر ۱۴۰۱ این خواننده جنجالی به مشکل خورده است مدعی شد دلیل آن را می‌داند. لغو کنسرت امیر تتلو در ترکیه به دلیل عدم موافقت مسئولین ترکیه است.

امیر تتلو که قرار بود در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۱ در ترکیه کنسرت برگزار کند بنا به اظهارات خودش این کنسرت به دستور پلیس ترکیه لغو گردید.

لغو کنسرت امیر تتلو ۲۸ مهر ۱۴۰۱

عکس متن منتشر شده امیر تتلو درباره لغو کنسرت مهر ۱۴۰۱ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

خیانت امیر تتلو به سحر قریشی

امیر تتلو با دختری گیتاریست به سحر قریشی خیانت کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

تتلو پیش تر گفته بود سحر قریشی خانه او در استانبول را ترک کرده و به دبی امارات مهاجرت کرده است. تتلو درباره جدایی از سحر قریشی نوشت:

دوستان خانم قریشی اصرار داشتن برن منم با دوتا از هوادارا فرستادم گفتم هرجا میرن ببرن سالم تحویلیشون بدن دوبی ایران هرجا پول هم گذاشتم پیششون باشه و رفتن حالا ایشون میگن من خودم تنها میخوام برم دوبی و ما به زور نمیتونیم واسه ایشون همراه بذاریم پس به هوادارا میگم همونجوری که میخواد بذارن تنها سفر کنه هرچیشون شد پای خودشون.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *