فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی! [+عکس و لینک ثبت نام]

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده خودرو هایما S۷ بدون محدودیت قرعه‌کشی را ویژه مادران اجرا می‌کند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو

با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

فروش فوق العاده ایران خودرو در آبان 1401 اعلام شد [+قیمت و جزئیات]

 

گروه صنعتی ایران‌خودرو

  • فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی
گروه صنعتی ایران‌خودرو
فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی, قیمت خودرو های بدون قرعه کشی ایران خودرو

قیمت خودرو های بدون قرعه کشی ایران خودرو

به گزارش منابع خبری:

ایران‌خودرو و سایپا، بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، موظف به فروش خودرو به مادران بدون قرعه‌کشی شده‌اند و طرح‌های فروش آن را هم هر هفته برگزار می‌کنند.

پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش محصولات و انجام قرعه‌کشی (صرفا برای محصولات ایران‌خودرو)، این گروه صنعتی برای دومین بار پنجشنبه هفته گذشته، طرح فروش محصولات خود در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله با روش قرعه‌کشی را اجرا کرد.

در ادامه میتوانید محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید:

گروه صنعتی ایران‌خودرو
فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی, قیمت خودرو های بدون قرعه کشی ایران خودرو

در بخشنامه خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران آمده است: اطلاعات طرح مذکور، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر شود. این طرح‌های فروش خودرو در حالی اجرایی می‌شوند که از هر هزار نفر، تنها دو نفر شانس برنده شدن دارند. برخی از متقاضیان مدعی شدند که در طرح فروش خودرو بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام کرده‌اند، اما موفق به خرید خودرو نشده‌اند.

متقاضیان از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت (البته حداکثر تا تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱ ) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.


اخبار بیشتر:

فروش ایران خودرو آبان 1401


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *