ببینید: اسپکتر اولین خودروی برقی رولزرویس با سقفی پر از ستاره! [+عکس]

اولین رولزرویس برقی جهان یا همان اسپکتر مدل ۲۰۲۴ ، یک خودرو سوپر کوپه‌ی الکتریکی است که حال و هوای جیمز باند را به ما منتقل می‌کند.

شرکت رولز رویس اولین خودرو برقی سال آینده با برد 260 مایل را عرضه می کند.

اولین رولزرویس برقی جهان

  • رولزرویس برقی
اولین رولزرویس برقی جهان
رولزرویس برقی, اسپکتر رولزرویس برقی

اسپکتر رولزرویس برقی

به گزارش منابع خبری:

رولزرویس قصد دارد اولین خودروی برقی خود را با نام کوپه دو در اسپکتر در اواخر سال آینده به مشتریان تحویل دهد این کمپانی تا سال 2030 به یک برند کاملاً الکتریکی تبدیل می شود.

امضای معروفِ طراحی رولز رویس در جای جای این کوپه لاکچری به چشم می‌آید. از جلو پنجره نقره‌ای با ستون‌های عمودی و موازی تا چراغ‌های دو تکه‌ی ساده و فرم مستطیلی شکل سپر جلویی، ستون‌های پهن پیکر در خط C بدنه، رگه‌ای از رنگ سیاه بر روی صندوق عقب تا کاپوت و چراغ‌های خطر کوچک و تقریبا مستطیلی، دقیقا همان مواردی هستند که در اکثر رولز رویس‌ های جدید مثل رولزرویس ریث به چشم می‌آیند.

در ادامه میتوانید عکس رولزرویس برقی را مشاهده کنید:

اولین رولزرویس برقی جهان
رولزرویس برقی, اسپکتر رولزرویس برقی

اکثر برندهای فوق لوکس قبل از تولید مدل های کاملا برقی، هیبریدی های پلاگین را عرضه می کنند. بنتلی که سال گذشته اولین مدل هیبریدی پلاگین خود را روانه بازار کرد، در حال آماده شدن برای ساخت اولین خودروی برقی خود در سال 2025 است. مک لارن که امسال مدل پلاگین هیبریدی آرتورا را عرضه کرد، قصد دارد اولین خودروی برقی خود را در سال 2028 تولید کند.

این خودروها با گران ترین خودروهای الکتریکی موجود در بازار فاصله زیادی خواهند داشت. هم ریماک و هم پینین فارینا در تابستان امسال شروع به تولید ابرخودروهای برقی با باتری 2.5 میلیون دلاری کردند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *