بی خبری از گم شدن سما جهانباز چه تبعاتی دارد؟

حدود جند ماه شد که سما جهانباز در شیراز گم شده و همچنان گمانه‌زنی‌های زیادی درباره دختر گم شده اصفهانی در شیراز وجود دارد.

سما جهانباز با گم شدنش چه گمانه‌زنی‌هایی را به وجود آورد؟

پرونده فقدان سما جهانباز در شیراز از آن دسته خبرهایی است که در اخبار این روزها گم شده… اما خانواده او همچنان منتظر بازگشت این دختر و پیدا شدن دزدان دختر گمشده اصفهانی در شیراز هستند و سالومه جهانباز خواهر او می‌گوید متاسفانه شرایط هیچ تغییری نداشته است.

هر آنچه که باید درباره گم شدن سما سمیران جهانباز بدانید را از طریق لینک زیر بخوانید:

20 خبر از حقایق پنهان سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی [+ عکس و فیلم از جزییات]

بی خبری از گم شدن سما جهانباز چه تبعاتی دارد؟

همه‌ی اخبار گم شدن سما جهانباز را در این نوشتار بخوانید [+ عکس و فیلم از جزییات]

پدر سما (سعید جهانباز) درباره گم شدن دخترش گفته بود، بررسی دوربین‌های مداربسته حکایت از آن دارد که دخترم برای تاکسی گرفتن زیر پل معالی‌آباد رفته بود. از سوی دیگر، خواهر او نیز گفته بود، ۳ نفر در ارتباط با ناپدید شدن خواهرم توسط پلیس آگاهی شیراز بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند.

دختر گم شده‌ای که در شیراز ناپدید شده است، حالا با ادعاهای رنگارنگ از سوی فاطمه گودرزی و گریه‌زاری‌های مشکوک پدر سما جهانباز این دختر گمشده اصفهانی رنگ و لعاب دیگری گرفته. با ما بمانید تا در ادامه به بازتاب گسترده سما جهانباز گم شده در شیراز بپردازیم.

سما سیمیران جهانباز، دختر ۲۲‌ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود از اصفهان برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی‌آباد شیراز ناپدید شد. موضوع این دختر گمشده خیلی‌زود به مسئولان پلیسی و قضایی شهر شیراز مخابره شد و فرضیه ربوده شدن این دختر قوت گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *