ببینید: کشتی غول پیکری که عجیب‌ترین هتل جام جهانی قطر شد! [+عکس]

عجیب ترین هتل جام جهانی ؛  قطرمالک بزرگترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.

عجیب ترین هتل جام جهانی

کشتی MSC World Europa مستقیما از کارخانه‌های کشتی‌سازی در فرانسه حرکت کرده و اولین کشتی در نوع خود است که از گاز طبیعی نیرو می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

زمان دقیق دیدار افتتاحیه جام جهانی قطر 2022 [+عکس و جزئیات]

عجیب ترین هتل جام جهانی

  • هتل جام جهانی قطر 2022
عجیب ترین هتل جام جهانی
عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022, هتل جام جهانی قطر 2022

عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022

به گزارش منابع خبری:

وب سایت فرانسوی TFIINFO اعلام کرد که کشتی MSC World Europa امروز کشور فرانسه را به مقصد شهر دوحه قطر ترک کرد تا به هتلی شناور برای میزبانی از هواداران جام جهانی 2022 تبدیل شود.

بزرگترین کشتی تفریحی ساخته شده در اروپا که قرار است روز ۲۲ آبان به دوحه برسد، اولین کشتی در نوع خود است که از گاز طبیعی نیرو می‌گیرد.

در ادامه میتوانید عکس بزرگترین کشتی تفریحی دنیا را مشاهده کنید:

عجیب ترین هتل جام جهانی
عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022, هتل جام جهانی قطر 2022

.این بزرگترین کشتی تفریحی ساخته شده در اروپا است و به گفته مالک آن رویال کاریبیان، طول آن 333 متر و ارتفاعش 68 متر است. همچین انرژی این کشتی از گاز طبیعی تامین می‌شود. بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال۲۰۲۲ قرار است از ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) در کشور قطر برگزار شود و انتظار می‌رود این مسابقات یکی از پربازدیدترین رویداد‌های فوتبال در تاریخ باشد.

این دوره اولین دوره جام جهانی خواهد بود که در خاورمیانه برگزار می‌شود و همچنین اولین دوره‌ای است که در زمستان و نه تابستان برگزار می‌شود.


اخبار بیشتر:

هتل کشتی جام جهانی قطر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *