هتل لاکچری تیم ملی آمریکا در قطر ؛ هزینه‌های عجیب اقامت در هتل ملاذ! [+عکس]

هتل لاکچری تیم ملی آمریکا ؛ رسانه قطری از هتل اقامتگاه رقبای تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد. در ادامه همراه فیگار بمانید.

نکته جالب در هتل‌های اقامتگاه رقبای ایران هتل لاکچری آمریکا است. هتل «مرسی ملاذ» بهترین هتل دوحه به شمار می‌آید که در جزیره جدا از دوحه قرار دارد.

هتل لاکچری تیم ملی آمریکا

  • هتل مرسی ملاذ قطر
هتل لاکچری تیم ملی آمریکا
هتل مرسی ملاذ قطر, هتل لاکچری مرسی ملاذ

هتل لاکچری مرسی ملاذ

به گزارش منابع خبری:

مسابقات جام جهانی 2022 قطر از تاریخ 29 آبان آغاز می شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات در گروه دوم باید با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت کند.

هتل مرسی ملاذ قطر، برای سوئیت رویال ۶۰ هزار ریال دریافت می‌کند. البته هتل در این روز‌های معمولی با قدری تخفیف حاضر است این سوئیت لاکچری را ۵۴ هزار ریال معادل ۱۴ هزار و ۸۳۲ دلار برای ۲۴ ساعت اجاره دهد.

در ادامه میتوانید عکس هتل ملاذ قطر را تماشا کنید:

 

در تمام هتل‌های پنج ستاره جهان، دو سوئیت رویال و رئیس جمهور بیشترین هزینه اقامت را به خود اختصاص می‌دهند. هتل مرسی ملاذ قطر برای یک شبانه روز اقامت در سوئیت پرزیدنت ۴۵ هزار ریال دریافت می‌کند که با حساب ریال ۹ هزار و ۲۰ تومانی، ۴۰۵ میلیون تومان روی دس

هتل لاکچری تیم ملی آمریکا
هتل لاکچری مرسی ملاذ, عکس هتل ملاذ قطر

ت مسافر هزینه می‌گذارد.

در همین رابطه شبکه «الکاس» قطر به معرفی محل اسکان تیم های حاضر در جام جهانی در قطر پرداخته است. تیم ملی کشورمان در ایام جام جهانی 2022 در هتل الریان ساکن خواهد شد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *