بهمن خودرو قیمت دیگنیتی پرستیژ را به طور رسمی اعلام کرد! [بررسی مشخصات]

قیمت دیگنیتی پرستیژ ؛ رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: دیگنیتی پرستیژ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد.


شرکت بهمن موتور در پاییز 1401 و در حالیکه حدود دو سال از عرضه تیپ پرایم می‌گذشت، دومین نسخه دیگنیتی را با نام تیپ «پرستیژ» به بازار کشورمان آورد. در دیگنیتی پرستیژ، شاهد چهار تغییر بسیار خوب هستیم. اولین و شاید مهم‌ترین تغییر، در قسمت فنی این خودرو رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

خودرو هیوندا اکسنت کره ای به زودی به ایران می‌آید! [+عکس]

بررسی مشخصات دیگنیتی پرستیژ

حتما می‌دانید که تیپ پرایم با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه شده اما تیپ پرستیژ، با موتور جدید 2.0 لیتری توربوشارژ به ایران آمده است. دومین تغییر مربوط به گیربکس می‌شود؛ دیگنیتی پرایم مجهز به گیربکس CVT است اما دیگنیتی پرستیژ، گیربکس شش دنده اتوماتیک (6AT) دارد. سومین تغییر مربوط به ظاهر خودروست؛ در تیپ پرستیژ شاهد سپرهای جدیدتری هستیم و همین موضوع باعث شده تا مه‌شکن‌های جلو و همچنین سنسور جلو، از روی این خودرو حذف شوند.

رینگ‌ها نیز از 18 اینچی به 20 اینچی تبدیل شده‌اند. در قسمت عقب نیز خروجی‌های چهارتایی و دایره‌ای شکل اگزوز، ظاهر دیگنیتی پرستیژ را جذاب‌تر کرده‌اند. چهارمین تغییر مربوط به افزوده‌شدن تجهیزات جدیدی است که روی تیپ پرایم، وجود ندارد.

مهم‌ترین این تجهیزات عبارتند از: اضافه‌شدن شارژر وایرلس، دیجیتالی‌شدن صفحه کیلومتر، نورپردازی داخلی هفت رنگ، صندلی برقی 10 حالته راننده (که جایگزین 6 حالته سابق شده) و سیستم صوتی جدید با مارک پایونیر که 8 اسپیکر داشته و آمپلی فایر جداگانه آن از نوع 150 واتی است.

درباره امکانات دیگنیتی پرستیژ باید دو نکته دیگر را هم بدانید؛ اولا اینکه آپشن کنترل سرعت در سرازیری یا HDC، دیگر کلید فیزیکی ندارد چراکه از روی مانیتور خودرو قابل فعال‌سازی است. همچنین کلید مربوط به سنسور پارک 360 درجه نیز حذف شده چراکه به دلیل تغییر سپر جلو، سنسورهای پارک جلو نیز حذف شده‌اند و در نتیجه، سیستم کمکی پارک نیز از تیپ پرستیژ، برداشته شده است.

قیمت دیگنیتی پرستیژ

قیمت دیگنیتی پرستیژ
قیمت دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور

امیر میرمنصف با اشاره به اولین عرضه دیگنیتی پرستیژ گفت:

این suv یک مدل زیبا، اسپرت و بسیار قوی است  که در حال حاضر زیباترین و با قدرت ترین خودرو تولید داخل می باشد. مهم ترین مشخصات این موتور ۲ لیتر توربوشارژ GDI که با قدرت ۲۳۰ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته است.

در ادامه میتوانید عکس دیگنیتی پرستیژ را مشاهده کنید:

قیمت دیگنیتی پرستیژ
دیگنیتی پرستیژ قیمت

میرمنصف ضمن اشاره به تغییرات ظاهری این خودرو نسبت به مدل پرایم و اضافه شدن آپشن هایی نظیر شارژر وایرلس تلفن همراه، نورپردازی کابین، سیستم صوتی پایونیر با آمپلی فایر 150 وات و … است. به گفته وی، چگونگی فروش این خودرو  به زودی از طریق وبسایت رسمی و صفحات شرکت بهمن موتور در شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم مشتریان خواهد رسید.

اخبار بیشتر:

دیگنیتی پرستیژ قیمت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *