پشت پرده ازدواج جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو +[تا حاملگی سحر قریشی]

یکی از منتقدان معروف سینما به نام “آرامه اعتمادی” درباره ازدواج جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو ادعای جدیدی کرده است. ماجرای حاملگی سحر قریشی چیست؟

توئیت منتقد و فعال رسانه‌ای درباره پشت پرده ازدواج سحر قریشی و تتلو خبرساز شد.

ماجرای حاملگی سحر قریشی

پشت پرده ازدواج جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو

پشت پرده ازدواج جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو
پشت پرده ازدواج سحر قریشی و تتلو

آرامه اعتمادی در توییتر خود نوشت:

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمزا.رز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او‌ از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمز ا.رز دارد.

این دو چهره که قبل از نوروز امسال باهم ازدواج کرده و به شدت خود را شیفته یکدیگر نشان می‌دادند، بعد از مدت کمی طبق پیش بینی‌های کاربران، شروع به حاشیه سازی‌های عجیب و غریب کردند.

فیلمی که در آن سحر قریشی رابطه‌اش را با تتلو علنی کرد را تماشا کنید:

ماجراهای افشاگری‌های تتلو و سحر قریشی درباره هم به داستانی خنده‌دار در فضای مجازی تبدیل شد، به طوریکه از ابتدای رابطه این دو نفر، با انتشار استوری و پست‌های متناقض از سمت هر کدام از آن‌ها، هر روز حاشیه تازه‌ای منتشر می‌کردند.

از استوری‌های تتلو درباره مصرف مواد مخدر توسط سحر قریشی بگیرید تا خیانت او به سحر با حضور دختری به نام “مسیحا” با صورتی پر از خالکوبی! هر دوی آنها به تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده‌اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

سحر قریشی طبق ادعای خودش در دبی ساکن است و تصمیم دارد از نو آغاز کند!

چهره جدید سحر را در ذیل مشاهده نمایید:

از بالا اومدن شکم سحر قریشی تا افشای بچه هایش در دبی

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *