خبر فوری : بدشانسی مارکو رویس مانع از حضور او در جام جهانی شد!

مصدومیت ستاره دورتموند، بدشانسی مارکو رویس را در پی دارد. این بازیکن پس از ناتوانی در همراهی تیم ملی آلمان بار دیگر در آستانه جام جهانی دچار آسیب دیدگی شد.

مصدومیت مارکو رویس

مارکو رویس ستاره خط میانی تیم بوروسیا دورتموند است که بدشناسی‌های پی در پی دامان او را گرفته است. ایم بازیکن که پیش از این نیز به دلیل مصدومیت از همراهی تیم ملی آلمان در رویدادهای مهم بازمانده بود، اکنون طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت آلمان، به همین دلیل جام جهانی ۲۰۲۲ را هم از دست داده است.

مارکو رویس در بازی با شالکه به شدت مصدوم شد و حضور این بازیکن در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

بدشانسی مارکو رویس

مصدومیت مارکو رویس
مصدومیت شدید مارکو رویس, مارکو رویس مصدومیت

مصدومیت شدید مارکو رویس

کاپیتان دورتموند به عنوان یکی از بهترین ستاره‌های هجومی فوتبال آلمان در بیش از یک دهه اخیر شناخته می شود اما بار دیگر پیش از یک رقابت مهم دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و احتمالا جام جهانی قطر را هم از دست خواهد داد.

مارکو رویس به شدت آسیب دید و از زمین خارج شد. بوروسیا دورتموند نگران مارکو رویس است. در دربی منطقه دورتموند مقابل شالکه، کاپیتان دورتموند در اواسط نیمه اول از ناحیه مچ پای راست آسیب جدی دید و مجبور شد مصدوم از زمین خارج شود.

در ادامه میتوانید عکس مصدومیت مارکو رویس را تماشا کنید:

مصدومیت مارکو رویس
مارکو رویس مصدومیت, عکس مصدومیت مارکو رویس

مارکو رویس را با  برانکارد را از زمین خارج کردند و خودش نمی توانست خارج شود و این قضیه به خوبی نشان می دهد که مصدومیت او جدی است. در رئال مادرید ادن هازارد هم بازیکنی شیشه ای محسوب می شود و در بارسا عثمان دمبله به این شکل بوده است. گرت بیل هم در رئال مادرید شرایط مشابهی داشت اما به نظر می رسد که مصدومیت های رویس به شکل دیگری است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *