تماشا کنید: برادر مهسا امینی به مقدسات توهین کرد + حرف‌های عجیب اشکان امینی

توهین برادر مهسا امینی به امام حسین در آستانه ماه محرم این روزها در فضای مجازی پر بازدید شده. با نوشتار برادر مهسا امینی و حرف‌های جدیدش همراه ما بمانید.

عکس منتشر شده از توهین برادر مهسا امینی به امام حسین (ع) نزدیکی ماه محرم بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته که فیلمی تحلیلی را در آپارات می‌توانید از طریق ویدئوی زیر ببینید:

در این تصویر که با واکنش‌های منفی گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، برادر مهسا امینی با انتشار متنی وقیحانه به عزاداری ملت ایران برای توهین کرد. در ادامه می‌توانید این عکس را ببینید و از برخی حقایق دیگر از برادر مهسا امینی را هم آگاه شوید.

انتشار عکس توهین آمیز توسط برادر مهسا امینی

حرف‌های عجیب غریب برادر مهسا امینی

انتشار عکس توهین آمیز توسط برادر مهسا امینی + حرف‌های عجیب غریب برادر مهسا امینی
انتشار عکس توهین آمیز توسط برادر مهسا امینی + حرف‌های عجیب غریب برادر مهسا امینی

فاش کردن برخی حقایق از زبان اشکان امینی برادر مهسا امینی

افشاگری هولناک برادر مهسا امینی، فیلم دردناک خاکسپاری پیکر مهسا امینی، ضجه‌های دلخراش مادر مهسا امینی بر سر جنازه دخترش همه و همه باعث شده بسیاری از انسان‌ها را متاثر کند. بسیاری از اخبار این روزهای دنیای تکنولوژی پر شده است از حملات وحشیانه‌ی انسان‌ها به هم و سیاه کردن روزگار یکدیگر؛ اما خبر کیووردفرعی مسئله‌ی تازه‌ای را برای ما بازگو می‌کند که پرداختن به آن جالب توجه است.

مهسا امینی دختر 22 ساله ای بود که توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال به وزرا با حال نامسائد راهی بیمارسان شد، این روز ها همه نگران حال این دخترک هستند و حتی دیدن پوشش او پیش از بازداشت نیز برایشان شائبه برانگیز بوده است.

از برادر مهسا امینی مدت‌هاست که خبری نیست، اما همان اوایل صحبت‌های داداش مهسا امینی جنجال بپا کرده بود که در این خبر به آن حرفهای جنجالی برادر دختر کورد و علت مرگ مهسا امینی از زبان برادر مهسا امینی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان پشت پرده مرگ مهسا امینی و هر آنچه که باید بدانید [+فیلم و عکس]

صحبت های برادر مهسا امینی [+عکس]

صحبت های وحشتناک برادر مهسا امینی راجع به اتفاقاتی که بر سر مهسا امینی آمد! | چه بلایی سر این دختر آمد؟

آدرس صفحه اینستاگرام اشکان امینی برادر مهسا امینی:

ashkanamini__

خانواده مهسا امینی:

از کسی نمی‌ترسیم؛ شکایت می‌کنیم

مهسا بیماری قلبی نداشت. علت حادثه مثل روز روشن است. وقتی با این ارعاب و وحشت دختر مردم را می‌گیرند و می‌چپانند در ماشین معلوم است چه می‌شود؟ این چه احقاق حقی است؟

ماموران به برادرش «کیارش» که در محل حاضر بوده گفتند که مهسا را برای یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی به پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا می‌برند. دو ساعت بعد، کیارش از پشت درهای بسته پلیس امنیت اخلاقی متوجه می‌شود که خواهرش به کما رفته و با ماشین آمبولانس از ساختمان وزرا خارج شده است.

پزشکان بیمارستان کسری، تشخیص سکته قلبی و مغزی داده‌اند. تا ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، قلب مهسا همچنان می‌تپید اما مغزش دیگر هشیار نبود. پزشکان خانواده دکتر اهل سقز را جواب کرده‌اند. جو بیمارستان امنیتی است و خانواده امینی پشت در اتاق مراقبت‌های ویژه دست‌به دعا ننشسته‌اند.

پدر مهسا امینی بیماری دخترش را دروغ خواند؛ افزایش مجروحان اعتراضات سقز به ۳۳ نفر رسید.

در بیمارستان کسری چه گذشته؟

خبر فوری: صحبت های جنجالی برادر مهسا امینی [29 شهریور]
عکس مهسا و خواهرش
به بیمارستان کسری رفتم. از حراست بیمارستان، نشانی بخش مراقبت‌های ویژه را گرفتم. آسانسور و پله‌ها را نشان داد. داشتم می‌رفتم که بلافاصله پرسید «کدام مریض؟» گفتم امینی. پرسید «نام مریض امینی است؟» رو به همکارش کرد و گفت: «برای اون دختره است».

همکارش نزدیک آمد و گفت که خانم امینی ممنوع‌الملاقات است. خواستم که برادر یا پدر یا مادرش را ببینم. گویا اجازه نداشتند. کمی ایستادم. مردی با موهای آشفته و چشم‌های بی‌خواب پایین آمد. نزدیکش شدم. دایی مهسا بود.

از حال خواهرزاده‌اش گفت: «مغزش که از کار افتاده بود. قلبش هم حالا دیگر نیمه‌فعال شده و کلیه‌هایش هم دیگر کار نمی‌کنند. دکترها گفتند فقط دعا کنید.» از جزییات ماجرا که پرسیدم پسردایی‌اش گفت ما به شما اعتماد داریم. دایی مهسا حرفش را قطع کرد و گفت: «من به شما اعتماد نداشتم هم همه حرف‌ها را می‌زدم. ترسی از کسی نداریم. اینجا ما طلبکاریم.»

فرماندهی انتظامی تهران در نخستین واکنش به این اتفاق گفته مهسا امینی به طورناگهانی دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است. این سخنان اما با اظهارات «کیارش امینی»‌، برادر مهسا در تضاد است. کیارش گفته: «پشت در ساختمان پلیس امنیت اخلاقی ایستاده بودم. ناگهان صدای جیغ و داد بلند شد. همه در ساختمان را می‌کوبیدیم. از در بالا رفتیم. اما در را باز نکردند. پنج دقیقه بعد یک آمبولانس از ساختمان خارج شد.

هر دختری که بیرون می‌آمد می‌گفت که یک نفر را کشتند. عکس مهسا را به دخترها نشان می‌دادم. از میان آن‌ها یک نفر گفت که مهسا در بغل خودش این‌ مساله برایش پیش آمد».

ناهار و شام می‌دهند؛ نگران نباشید!

دایی مهسا، آنچه را دیروز در بیمارستان گذشته بود برایم شرح داد: «دیروز فرمانده پلیس به همراه چند همکارش آمدند دیدار ما. هر چه پرسیدیم چه شده؟ قول دادند که تصاویر دوربین‌های مداربسته را به زودی به ما نشان می‌دهند. من بهشان گفتم که هرکاری هم بکنند بی‌فایده است.

می‌خواهند صورت مساله را پاک کنند.» پرسیدم برای چه آمده بودند؟ گفت: «آمدند گفتند نگران نباشید؛ سپرده‌ایم ناهار و شام به شما بدهند. معلوم نیست چه کسی این بلا را سر مهسا آورده؛ بهش گفتم این مشکل حل شدنی نیست. امروز نوبت دختر ما بود، فردا نوبت دختری دیگر است. فقط صورت مساله را پاک می‌کنید.»

همین‌ها را می‌گفت که چند زن و یک پسر پایین آمدند. به کردی حرف می‌زدند. توی چشم‌هاشان سرخِ اشک بود و زیر چشم‌ها کبودِ بی‌خوابی و اضطراب. انگار هنوز باور نکرده‌اند. مهسا قرار بود به خانه برگردد. حالا توی بیمارستان به زور دستگاه نفس می‌کشد. تا لحظه تنظیم این گزارش، جزییات بیشتری از حادثه ساختمان وزرا منتشر نشده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

بیشتر بخوانید:

اما سوال اساسی این است که برادر مهسا امینی چند سال دارد, برادر مهسا امینی کیست و… و… لطفا نظر خود را در رابطه با صحبت های برادر مهسا امینی در بخش دیدگاه ها برای ما کامنت کنید.

اشکان امینی درباره مرگ مهسا امینی


9 thoughts on “تماشا کنید: برادر مهسا امینی به مقدسات توهین کرد + حرف‌های عجیب اشکان امینی

  1. با سلام و احترام و عرض تسلیت به خانواده محترم مهسا امینی من بازنشسته بهداشت و درمان هستم و سی سال با مراجعین سر و کار داشته ام در طول سی سال حد اقل بیست نفر در سنین مختلف با پای خودشان به مرکز درمانی آمدند و جلو چشم ما دچار ایست قلبی شدند و تمام تلاش ما برای احیای قلبی ریوی بی نتیجه ماند و حتی دکتر در آخر چند نوبت شوک با حد اکثر قدرت یعنی 400 ژول داد و آمپول ادرنالین مستقیما در عضله قلب تزریق کرد و بازهم فایده ای نداشت دهها فوتبالیست جوان و سالم و ورزشکار درون زمین فوتبال دچار ایست قلبی شده اند و فوت کرده اند سایه مرگ همیشه بالای سر تک تک ما انسانها قرار دارد من از خانواده محترم مهسا امینی خواهش می کنم تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات و کالبد شکافی صبوری کنند وجلو سو استفاده دشمنان وجودی ملت ایران را از این موضوع بگیرند دشمنان دلشان به حال ما نسوخته و اهداف خودشان را که بر هم زدن امنیت ملت ایران می باشد را بگیرند

      1. قبلاً مثل اینکه میگن ضربه خورده هنگام سوار شدن به ون گشت ارشاد،مثل پلیس های خارجی که روی لباسشون دوربین هست وهمه چیزو ظبط میکنه، یه ویدیویی از ابتدای اتفاق تا موقعی که به اون مکانی که از هوش میره بود پخش میشد همه چیز شفاف سازی میشد

  2. مهسا امینی اصلا ضربه نخورده کسی هم بهش حمله نکرده اینها همش الکیه اون ور آب دارن برای بهم ریختن کشور نقشه میریزن گول نخوردید

    1. آبرویی را که خدا صلاح دانسته و داده حالا چون مثل شما فکر نمیکنه چنین آرزویی و درخواستی از خدا دارید؟
      گمان نکنم شما برادران…..باشید بی شک خواهران….هستید!

  3. وقتی پسرخاله مهسا کمله هست و خودش تایید میکنه انتظار حرف راست زدن از خانوادش نداریم فیلم دوربین مداربسته به همه ملت نشون داده شد بعد اینا میگن فیلم رو به ما نشون ندادن !

  4. من در زمان جنگ برای انجام طرح اجباری برای پیراپزشکان در خارج از تهران به شهرستان رفتم و در ان زمان همه ما موظف بودیم سه ماه از دوره را در مناطق جنگی خدمت کنیم بچه هایی که از شهر کرد و دهلران ومناطق جنگی کردستان برمیگشتن تا ما به جای اونا بریم از وحشت اوضاع منطقه خیلی حرف میزدن که در زمان جنگ چطور همین حزب منهوس پشت به پشت حزب بعث عراق بعد از کشتن سربازان حامی وطن در منطقه کردستان به اجساد اونا رحم نمیکردن و سرشان را میبریدن و پرسنل دختر پیراپزشک چطور شبها از ترس حمله کردها همه تو یه اتاق جمع میشدن و تمام منافذ و ورودیها را پلمپ میکردن از ترس اینکه کردها حمله کنن و دختر ها را بدزدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *