حقه باز ترین شخصیت‌ها در انیمه از نگاه سایت فیگار

یک شخصیت حتما نباید شرور باشد تا خرابکاری‌ کند چون او با حیله هم می‌تواند چنین کاری کند. پس با فیگار همراه باشید تا با بهترین حقه بازان در انیمه آشنا شوید.

کاراکترهای دستکاری شده در انیمه بیشتر از آن چیزی هستند که تصور می‌شود. آنها اغلب نیروی محرکه هر درگیری و استاد وادار کردن دیگران به انجام خواسته‌هایشان هستند. در حالی که آن‌ها همیشه شرور نیستند، بسیاری از آنها حداقل برای رسیدن به آنچه می‌خواهند، نیات کمتری دارند. صرف نظر از جمعیت آن‌ها، این دستکاری‌کنندگان انیمه در ترغیب افراد به طرز تفکرشان متخصص هستند.

بهترین حقه بازان در انیمه

معرفی بهترین حقه بازان در انیمه

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین حقه بازان در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فریب دهندگان در انیمه
بهترین فریب دهندگان در انیمه

مواقع زیادی وجود دارد که شخصیتی که مخاطب فکر می‌کرد قهرمان خواهد بود یا علاقه‌مند به عشق، یا حتی راوی، خود را به عنوان کسی که همه چیز را در طرح کنترل می‌کند، نشان می‌دهد. آنها خیلی خوب هستند، حتی بینندگان هم متوجه نشدند که فریب خورده‌اند. و در حالی که معمولاً کمک می‌کند، یک شخصیت لزوماً نباید کاملاً شرور باشد تا دستکاری شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و امتیاز IMDB]

Kyubey (Puella Magi Madoka Magica)

بهترین حقه بازان در انیمه
محبوب ترین حقه بازان در انیمه

کیوبی موجودی ماورایی از (Puella Magi Madoka Magica) است. اگرچه به نظر می‌رسد که او یک شخصیت بامزه و بی‌گناه است، اما کیوبی هر چیزی جز خوب و بی‌گناه است. هر چند وقت یکبار، کیوبی دختران جوان را فریب می‌دهد تا به دختران جادویی تبدیل شوند تا با دشمنانی به نام جادوگران مبارزه کنند. در مقابل، او به هر کدام از دختران قول می‌دهد که یک آرزو را برای آن‌ها برآورده کند.

با این حال، هنگامی که آن‌ها با شرایط او موافقت می‌کنند، به زودی متوجه می‌شوند که هیچ چیز از آنچه او می‌گوید در واقع درست نیست. آن‌ها نمی‌دانند که جادوگران فقط دختران جادویی فاسد هستند و تلاش آن‌ها برای این است که کیوبی انرژی جهان را بدزدد.

با این حال، غم انگیزترین بخش این است که – در حالی که کیوبی به خواسته‌های همه می‌رسد – همیشه یک عنصر “پنجه میمون” برای آنها وجود دارد. کیوبی یک شخصیت کاملا خودخواه است که برای زنده نگه داشتن و راضی نگه داشتن خود دست به هر کاری می‌زند.

Light Yagami (Death Note)

بهترین حقه بازان در انیمه
معروف ترین حقه بازان انیمه

لایت یاگامی نابغه‌ای است که عقده خدا بودن دارد، او از یادداشت مرگ (Death Note) برای کنترل مقیاس زندگی و مرگ استفاده می‌کند. لایت انتخاب می‌کند که چه کسی زنده بماند تا یک روز دیگر را ببیند و چه کسی بمیرد. لایت به اندازه کافی توانایی دارد که شینیگامی، ارواح مرگ، را برای دستیابی به آنچه می‌خواهد دستکاری کند – چه برسد به انسان‌ها. او حتی موفق می‌شود گروه ضربت را دستکاری کند تا سال‌ها او را به عنوان رهبر خود بپذیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین دیالوگ های انیمه Death Note

Eren Yeager (Attack On Titan)

بهترین حقه بازان در انیمه
برترین حقه بازان انیمه

ارن یگر از زمانی که دهکده‌اش در ابتدای حمله به تایتان مورد حمله قرار گرفت، ایده‌هایی در مورد اینکه در مورد مشکل تایتان چه باید کرد، داشت. با این حال، هر چه بیشتر در مورد آن‌ها می‌آموزد، ایده‌های او درباره صلح فاسدتر می‌شود. و متأسفانه بسیاری از مردم جذب ایده‌های جدید او شده‌اند.

ارن یک شخصیت سیاه و سفید است که می‌داند تنها راه آرامش برای مردم پارادیس این است که هر کس دیگری را از بین ببرد – از جمله پارادیانی‌هایی که در راه او ایستاده‌اند. اعتقادات او آنقدر قوی است که دیگران بدون مکث به سمت طرز فکر او می‌روند. قدرت و راه حل افراطی ارن باعث می‌شود که مردم به او توجه کنند و کورکورانه او را به هر کجا که هوی و هوس او می‌رساند دنبال کنند.

Makima (Chainsaw Man)

بهترین حقه بازان در انیمه
Makima

اگرچه ماکیما “مهربانانه” دنجی را زمانی که در پایین‌ترین نقطه خود قرار می‌دهد، می‌پذیرد، اما رنگ واقعی او به سرعت در مرد اره برقی آشکار می‌شود. او از دنجی به عنوان حیوان خانگی خود استفاده می‌کند و با آن رفتار می‌کند و به هیچ کس جز خودش اهمیت چندانی نمی‌دهد. ابزار دستکاری امضای او وعده روابط صمیمی است – به خصوص در مورد دنجی.

ماکیما همیشه خودش را در اولویت قرار می‌دهد و به خواسته‌های دیگران اهمیت نمی‌دهد. او هر کاری که لازم بود انجام می‌داد تا به مسیر خود برسد. اگرچه دنجی نزدیک‌ترین هدف اوست که بیشترین باخت را دارد، اما ماکیما می‌تواند هر کسی را کنترل کند. تمایلات دستکاری او در مورد دستاوردهای خودش هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

Mahito (Jujutsu Kaisen)

بهترین حقه بازان در انیمه
Mahito

ماهیتو ممکن است یک روح نفرین شده نسبتا جدید در جوجوتسو کایزن باشد، اما او در حال حاضر یک دستکاری چیره دست است. او به عنوان مظهر نفرت مردم، در برگرداندن مردم علیه یکدیگر مهارت دارد. با این حال، هرگز بیشتر از زمانی که او با مرد جوانی به نام جونپی یوشینو ملاقات می‌کند، رایج نیست.

ماهیتو، جونپی را متقاعد می‌کند که با تبدیل شدن به یک جادوگر می‌تواند به شکنجه‌گران خود بازگردد. ماهیتو سپس به جونپی کمک می‌کند تا تکنیک انرژی نفرین شده خود را درک کند و یونپی را برای حمله (و کشتن) به قلدرهایش می‌فرستد. اگرچه یوجی ایتادوری تلاش می‌کند وارد عمل شود، اما خیلی دیر شده است، زیرا دستکاری ماهیتو در جونپی در نهایت به قیمت جان یونپی تمام می‌شود.

ماهیتو از استفاده از مردم بسیار لذت می‌برد و از هر وسیله‌ای که لازم است برای انجام هر کاری که می‌خواهد استفاده می‌کند.

Sousuke Aizen (Bleach)

بهترین حقه بازان در انیمه
sousuke

سوسوکه آیزن ایچیگو کوروساکی را برای قوی‌تر شدن دستکاری می‌کند، با ایجاد شورش در رنجی به او فکر می‌کند که توطئه‌ای برای کشتن روکیا وجود دارد، او نقشه‌هایی برای وادار کردن انجمن روح به اعدام روکیا فقط برای دستیابی به روح او در سر دارد، و هیناموری را دهه‌ها در بلیچ به عنوان گروگان نگه داشته است. او حتی در یک نقطه مرگ خود را با بدنی الکی و توهمی جعل می‌کند.

آیزن شخصیتی است که در پنهان کردن میزان سادیستی خود بسیار خوب است. به نوبه خود، ایچیگو فقط فکر می‌کند آیزن تنها است.

Naraku (Inuyasha)

بهترین حقه بازان در انیمه
Naraku

ناراکو سریال را با دستکاری اینویاشا و کیکیو علیه یکدیگر شروع می‌کند. یکی از ترفندهای طولانی مدت او این است که برادر سانگو، کوهاکو را به‌عنوان یار او احیا می‌کند تا بتواند او را به هم ریخته و ناامید کند.می‌توان استدلال کرد که او دوست دارد به خاطر آن دستکاری‌هایی انجام دهد.

هنگامی که او در نهایت جواهر شیکون را می‌گیرد، مطمئن نیست که با آن چه کند. گفته می‌شود، اینویاشا در نهایت ثابت می‌کند که حتی می‌توان از یک دستکاری‌گر قدرتمند هم استفاده کرد زیرا جواهر شیکون شیطان واقعی سریال است.

Nakago (Fushigi Yuugi)

بهترین حقه بازان در انیمه
Nakago

ناکاگو یک شرور غیرقابل انکار و جذاب است که به طور مشخص میاکا و یویی را علیه یکدیگر قرار می‌دهد. او باعث می‌شود دومی باور کند که او مورد آزار و اذیت قرار گرفته و رها شده است، و همچنین از احساسات او نسبت به Tamahome در (Fushigi Yuugi) سوء استفاده می‌کند.

دستکاری ناکاگو به جایی می‌رسد که او حتی اگر در غیر این صورت هیچ هدف واقعی نداشته باشد، مردم را فقط برای بازی با آن‌ها مسخره می‌کند . قوی‌ترین لذت ناکاگو در زندگی این است که با مردم سر و کار داشته باشد تا بتواند احساس کند که کنترل دارد.

DIO Brando (JoJo’s Bizarre Adventure)

بهترین حقه بازان در انیمه
Dio

اولین آنتاگونیست اصلی ماجراجویی عجیب جوجو، دیو براندو، موجودی بسیار قدرتمند است، او حتی می‌تواند زمان را متوقف کند. با این حال، هیچ چیز به اندازه توانایی او در کنترل دیگران چشمگیر نیست. تعداد کمی از دشمنانی که در سریال ظاهر شده‌اند، اساساً فقط افراد دیگری هستند که او آن‌ها را مجذوب خود کرده است.

او به ویژه برای ویران کردن زندگی جاناتان سرمایه‌گذاری کرد، اما به نظر می‌رسد هدف نهایی او تسلط بر جهان باشد. دیو همچنین می‌تواند در به دست آوردن آنچه می‌خواهد بسیار کوچک باشد. او یک بار به مادری قول می‌دهد که به فرزندش آسیبی نرساند. ولی او از قدرت خون آشام خود استفاده می‌کند تا او را مجبور کند که فرزندش را بخورد.

بیشتر بخوانید:

خون آشامی ترین انیمه های تاریخ سینما

Akio (Revolutionary Girl Utena)

بهترین حقه بازان در انیمه
Akio

تصویر عمومی آکیتو تصویر یک نجیب زاده شاهزاده در «دختر انقلابی یوتنا» است. به سختی می‌توان حدس زد که او بر مدرسه‌ای از نوجوانان، به ویژه خواهر خود، آنتی، کنترل دارد. آکیتو همه این کارها را انجام می‌دهد تا قدرت سابق خود را به عنوان شاهزاده دیوس (Prince Dios) به دست آورد و جهان را متحول کند.

گفته می‌شود، مانند هر دستکاری خوب، او به گروگان‌های خود بسیار بیشتر از نیاز آن‌ها، به آن‌ها نیاز دارد. زمانی که آنتی از کنترل او رها می‌شود، به او می‌گوید در حالی که او به دنبال یوتنا می‌گردد، از تابوت دنج‌اش لذت ببرد، سرانجام به چیزی که به سراغش می‌آید، می‌رسد. دنباله مانگا، پس از انقلاب، او را به عنوان واکنشی به این چرخش وقایع مجبور می‌کند تا زندگی خود را بپذیرد.

سخن آخر:

در انیمه‌ها، حقه بازی به عنوان یکی از موضوعات اصلی داستان، بسیار پرطرفدار است و بسیاری از شخصیت‌های جالب و دوست‌داشتنی به عنوان حقه باز در انیمه‌ها ظاهر شده‌اند. برخی از بهترین حقه بازان در انیمه از نگاه هوش مصنوعی عبارتند از:

  1. لوپن سوم (Lupin III) از انیمه “لوپن سوم”
  2. کونان ادوارد ادوگاوا (Conan Edogawa) از انیمه “کاوری شینچی”
  3. یوساکو هانا هانا (Yosaku Hanakomachi) از انیمه “نیزه‌دار آندر”
  4. تیم “کوتونا” از انیمه “ماشین‌های جنگی کوتونا”
  5. کیوجی نانامی (Kyoji Nanami) از انیمه “شوتر”
  6. یوکیو هاشیبا (Yukio Hashiba) از انیمه “گودام”
  7. رویال میل (Roy Mustang) از انیمه “استادیوم شیمیایی”
  8. شیروتو کوگامی (Shiroto Kogami) از انیمه “پسرک جاوید”
  9. ژین (Jean) از انیمه “شهر قدیمی”
  10. کارلا (Carla) از انیمه “فرار از زندان”

البته در انیمه‌های دیگر نیز شخصیت‌های جذابی به عنوان حقه باز ظاهر شده‌اند که ممکن است برای شما جالب باشند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین حقه بازان در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “حقه باز ترین شخصیت‌ها در انیمه از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *