معرفی بهترین مانهواها برای مبتدیان ؛ تازه کارها چه مانهواهایی باید بخوانند؟

اگر تا به حال هیچ مانهوایی نخوانده‌اید و می‌خواهید خواندن آنها را شروع کنید، در ادامه با فیگار بمانید تا به معرفی بهترین مانهواها برای مبتدیان بپردازیم.

Crunchyroll اخیراً اعلام کرده است که فصل دوم Tower of God در حال ساخت می‌باشد می باشد. طرفداران این مانهوا به دلیل این خبر بسیار هیجان زده هستند. اصطلاح مانهوا (Manhwa) به کمیک‌های وب و کارتون‌های چاپی اشاره دارد که به طور خاص از کره نشأت می‌گیرند و معمولاً فرهنگ کره جنوبی را برای روایت داستان‌های منحصر به فرد در ژانرهای مختلف در خود جای می‌دهند. با وجود انبوهی از عناوین Manhwa برای خواندن، انتخاب بهترین مانهواها می‌تواند برای تازه کارها مقداری دشوار باشد.

معرفی بهترین مانهواها برای مبتدیان

تازه کارها چه مانهواهایی باید بخوانند؟

شما می‌توانید فهرست بهترین مانهواها برای مبتدیان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان

خوشبختانه، لذت بردن از برخی از مانهواها برای مبتدیان بسیار آسان‌تر و در دسترس‌تر از دیگران است. مانهواهای زیادی وجود دارند که به دلیل محبوبیتشان تازه کارها می‌توانند شروع به خواندن آنها کنند. از زانرهای اکشن (بهترین مانهوا های اکشن) یا فراطبیعی گرفته تا عاشقانه (بهترین مانهواهای عاشقانه) و تکه‌ای از زندگی، مانهواهای مختلف بسیاری وجود دارد که مبتدیان می‌توانند از آنها لذت ببرند. پس اگر می‌خواهید با بهترین کمیک های کره‌ای برای مبدتیان آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا بهترین مانهواها برای تازه کارها را به شما معرفی کنیم.

Itaewon Class

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان

یکی از بزرگ‌ترین موضوعات تکراری در دنیای مانهوا، انتقام است. Itaewon Class نیز یک مانهوا عالی برای ورود به این فضای جنایی درماتیک می‌باشد. Itaewon Class که قبلاً در یک سریال لایو اکشن نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ اقتباس شده بود، مربوط به Park Sae-ro-yi است، مردی که قصد دارد انتقام مرگ پدرش را بگیرد و موفق‌تر از گروه مواد غذایی باشد که جان او را گرفت. برای انجام این کار، پارک یک میخانه گرم زیرزمینی در Itaewon، به نام Danbam را باز می‌کند.

Itaewon Class همچنین با ادغام سبک‌های کلاسیک underdog، یک نقطه ورود عالی برای مبتدیان است، زیرا این ضرب المثل قدیمی را تقویت می‌کند که بهترین شکل انتقام دستیابی به موفقیت بزرگ می‌باشد. Itaewon Class به جای اینکه مستقیماً وارد داستان‌های انتقام جویانه خونی شود، زیربنای اخلاقی دارد که به تازه کارها کمک می‌کند فرهنگ کره را بهتر درک کنند.

Tower Of God

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان

برای کسانی که از انیمه‌های فانتزی (بهترین انیمه های فانتزی تمام دوران) محبوب مانند Sword Art Online و Death Parade لذت می‌برند، Tower of God یک مانهوا عالی برای شروع است. این مانهوا محبوب با چند سوال آغاز می‌شود. “چه آرزویی داری؟ پول؟ شکوه؟ قدرت؟ انتقام؟ یا چیزی که از همه چیز برتر است؟”. هر چیزی که بخواهید می‌توانید در بالای برج خدا به دست آورید. این پیش فرض اصلی داستان است که باعث شده تا مردم به برج بروند تا به هر آنچه می‌خواهند برسند.

مانهوا برج خدانیز جزو مانهواهایی است که می‌تواند لقب بهترین مانهوا را بگیرد. اگر همچنان مانهوا برج خدا را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌شود تا هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید. زیرا که این مانهوا جزو مهم‌ترین و بهترین مانهواهای کره جنوبی محسوب می‌شود. مانهوا برج خدا از سال 2010 تاکنون همچنان درحال پخش است و داستان آن ادامه دارد. پس بهتر است تا هرچه سریع‌تر به مطالعه مانهوا برج خدا بپردازید.

برج خدا که توسط هنرمند مشهور منهوا لی جونگ هوی نوشته و به تصویر کشیده شده است، بسیار جذاب می‌باشد و مضامین مکرر مانهوا را در مورد دوستی دوران کودکی، استقامت، فداکاری، غلبه بر ترس‌ها و سایر درس‌های برجسته برای کودکان معرفی می‌کند تا در سنین پایین آنها را بیاموزند.

Something About Us

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان

هنگامی که طرفداران جدید مانهوا از ژانر فانتزی تاریک خارج می‌شوند، وقت آن است که با ژانرهای سبک‌تر آشنا شوید. یک نقطه ورود عالی برای مبتدیان شامل مانهوا Something About Us است، یک سری مانهوا جذاب عاشقانه که به داستان عشق بین دوستان دیرینه گایونگ و ووجین در هنگام ورود به دانشگاه می‌پردازد. این مانهوا دلچسب، خنده دار و نشاط آور، مقدمه‌ای عالی برای مانهواهای عاشقانه است.

یکی از عناصر اصلی در مانهوا، کاوش در زندگی روزمره است که در محیط‌های تحصیلی اتفاق می‌افتد. مانهوا “چیزی درباره ما” نیز به عنوان داستانی عمیقاً تکان دهنده در مورد ارتباطات انسانی، عشق اول و موارد دیگر در یک دانشگاه ثبت شده است. این یک مانهوا همچنین کوتاه، شیرین و سرگرم کننده می‌باشد و برای مبتدیانی که نمی‌خواهند برای شروع با کمیک‌های 1000 صفحه‌ای گرفتار شوند، کاملا ایده‌آل است.

True Beauty

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان

True Beauty که به عنوان یکی از محبوب‌ترین وب‌تون‌ها نیز اقتباس شده است، داستانی عاشقانه درباره راحت بودن با هویت واقعی خود می‌باشد. این داستان مربوط به متخصص آرایش جوکیونگ است که دائماً ظاهر خود را با آرایش سنگین تغییر می‌دهد. جوکیونگ زمانی که با لی، یک دانش آموز جدید در مدرسه آشنا می‌شود، تلاش می‌کند تا یاد بگیرد که زیبایی فقط در پوست یک انسان نیست و شادی واقعی در درون آن نهفته است.

داستان مؤیدی که باور مردمان کره از زیبایی را سرزنش می‌کند تا خوانندگان را تشویق کند که بدون توجه به عواقب یا آنچه دیگران فکر می‌کنند همیشه خودشان باشند، «زیبایی واقعی» یک مانهوا بسیار جالب برای مبتدیان مانهوا است که با اعتماد به نفس و عزت نفس خود در ارتباط با مسائل بدن و سایر مسائل فیزیکی دست و پنجه نرم می‌کند. حضور True Beauty در فهرست بهترین مانهواها برای تازه واردها یک اولویت برای ما بود.

Solo Leveling

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان

مانهوای Solo Leveling یک مانهوا بسیار محبوب می‌باشد. این اثر جزو مانهواهای معروف کره‌ای است و شهرت آن به اندازه‌ای می‌باشد که احتمالاً شما نیز با آن آشنایی داشته باشید. این مانهوا نیز همانند بسیاری از دیگر مانهواها، براساس یک رمان به همین نام ساخته شده است.

لازم به ذکر است که عده زیادی این مانهوا را یکی از بهترین کمیک‌های کره‌ای (بهترین کتاب های کمیک کره ای) می‌نامند. داستان این مانهوا در رابطه با شخصی به نام سونگ جین وو است. او یک شکارچی با رده E می‌باشد که قصد دارد تا سطح خود را تقویت کند. در این مانهوا می‌توانیم شاهد تلاش‌های سونگ جین وو برای تبدیل شدن به یک شکارچی رده S باشیم که بالاترین رده‌ در میان شکارچیان است. بدون شک این انیمه جزو خفن‌ترین مانهوا های اکشن می‌باشد.

Cheese In The Trap

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان

Cheese in the Trap که به عنوان یکی از تحسین‌شده‌ترین و از نظر تجاری محبوب‌ترین مانهواهای ثبت شده شناخته می‌شود، یک ماجرای عاشقانه لذت‌بخش می‌باشد که توسط Soonkki نوشته و تصویرسازی شده است. داستان این مانهوا مربوط به سئول و یونگ می‌باشد، دو فرد عاشق که با آمدن خواهر سئول، این هو، رابطه آنها پیچیده می‌شود.

Cheese in the Trap با 290 چپتر برای چسباندن خوانندگان جدید به صفحه، اظهارات عمیقی درباره تفاوت‌های طبقاتی و نوجوانی عاشقانه بیان می‌کند که یادآور اقتباس‌های جاودانه رومئو و ژولیت با یک مثلث عشقی اضافه شده است که به قلمروی غیرقابل پیش بینی می‌رود. همچنین با توجه به موضوعات تاریک روانشناختی خیانت خانوادگی، این مانهوا یک گزینه عالی برای مبتدیان می‌باشد.

Noblesse

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان, بهترین مانهوا برای مبتدیان

Noblesse یکی از محبوب‌ترین مانهواهای جهان در تمام دوران است. این داستان درگیری بین خون آشام‌ها، گرگ‌ها و انسان‌ها را به تصویر می‌کشد. این داستان اکشن‌های زیادی را به همراه دارد که تماشای آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده و فوق‌العاده است. طرح این داستان بیشتر بر روی اکشن متمرکز شده است. این مانهوا به طور خاص بر مبارزات فردی تمرکز می‌کند، بنابراین سبک هنری آن بسیار واضح است.

در زمان‌های اخیر، رای هیچ دانش قبلی از علم و فناوری بشری ندارد. بنابراین برای آشنایی با جدول زمانی کنونی، او خدمتکار خود، فرانکشتاین را پیدا می‌کند. فرانکشتاین مدیر یک دبیرستان در کره جنوبی است. رای برای یادگیری بیشتر درباره زمان کنونی تصمیم می‌گیرد به مدرسه بپیوندد. او در آنجا با نوجوانی به نام شین وو ملاقات می‌کند، ملاقاتی که زندگی او را کاملا متفاوت می‌کند.

Mercenary Enrollment

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان, بهترین مانهواها برای تازه واردها

با تنها 38 چپتر کوتاه برای خوانندگان جدید، ثبت نام مزدور یکی از بهترین مانهواها برای ژانر فانتزی تاریک، اکشن و مدرسه‌ای است. داستان این مانهوا مربوط به یو ایجین، تنها بازمانده یک سانحه هوایی می‌باشد که حافظه خود را از دست می‌دهد و به مدت 10 سال به عنوان یک مزدور آموزش دیده کار می‌کند

. اکنون که خاطراتش بازسازی شده است، یو برای نجات خواهر و پدربزرگ گمشده‌اش، مانند شخصیت جان ویک می‌شود. برای کسانی که انیمه Demon Slayer (بهترین قسمت های انیمه شیطان کش) را دوست دارند، این یک مانهوا بسیار جذاب است.

ثبت نام مزدور با داشتن یک پیام ضد قلدری ارزشمند در حالی که یو از دشمنان سوءاستفاده‌گر خواهرش انتقام می‌گیرد، خشن، تاریک و بسیار سرگرم کننده است و به بچه‌ها و خوانندگان جدید به طور یکسان یاد می‌دهد که از خود و عزیزانشان دفاع کنند. برای علاقه‌مندان به اکشن که از مانگا‌های اکشن محبوبی مانند Berserk و Jujitsu Kaisen لذت می‌برند، ثبت نام مزدور یک جایگزین مانهوا عالی است که باید حتما آن بخوانید.

Omniscient Reader’s Viewpoint

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان, بهترین مانهواها برای تازه کارها

ایجاد شده توسط سینگ شانگ، Omniscient Reader’s Viewpoint درباره Dojka، یک کارمند اداری می‌باشد که ناگهان در داخل رمان وب آخرالزمانی مورد علاقه خود که به واقعیت تبدیل شده است، از خواب بیدار می‌شود و او تنها کسی است که می‌داند جهان چگونه به پایان می‌رسد. به این ترتیب، او از قدرت خود برای نجات بشریت از نابودی استفاده می‌کند.

اغلب اوقات، یک خواننده مانهوا جدید با داستانی که دارای آثار هنری عالی، اما داستانی ضعیف و شخصیت اصلی کند است، منصرف می‌شود. Omniscient Reader’s Viewpoint یک مانهوا کوتاه و در عین حال فراموش‌نشدنی است که باید برای مبتدیان عالی می‌باشد، دقیقاً به این دلیل که آثار هنری خارق‌العاده را با یک قهرمان قدرتمند باهوش که صعود خود را به عظمت می‌آورد، متعادل می‌کند.

Purple Hyacinth

بهترین مانهواها برای مبتدیان
بهترین مانهواها برای مبتدیان, بهترین کمیک های کره‌ای برای مبدتیان

یکی دیگر از مانهواهایی که باید توسط مبتدیان مطالعه شود شامل Purple Hyacinth است. این مانهوا اسرارآمیز بسیار محبوب در مورد لورن سینکلر، زن جوانی می‌باشد که توانایی تشخیص دروغ‌ها را دارد و از قدرت خود برای محافظت از افراد بی دفاع با همکاری با یک قاتل برای مبارزه با شیاطین استفاده می‌کند.

Purple Hyacinth که در یک سریال Webtoon با بیش از 130 قسمت نیز اقتباس شده است، یک داستان جذاب با قهرمان زن می‌باشد که درس‌های اخلاقی در مورد اشتراک‌گذاری، کمک به دیگران، غلبه بر شانس‌ها، و وفادار ماندن به خود وسوسه‌های مختلف، تقویت می‌کند. Purple Hyacinth را می‌توان بهترین مانهوا برای مبتدیان نام برد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانهواها برای مبتدیان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *