فیلم منشوری شنا کردن دختر دایی در استخر [+ویدئو]

این روزها عشق و حال دختر دایی در استخر باعث شده تا بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته باشد. با ما بمانید تا فیلم عکس محور شنا کردن دختر دایی را ببینید.

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸) بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندس‌لیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

عشق و حال دختر دایی در استخر

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی است. دنیز دایی دختر علی دایی است. دنیز دایی حاصل ازدواج علی دایی با همسر اولش مریم است. دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی است. دنیز دایی همراه مادرش در لندن زندگی می کند.

نورا فرزند علی دایی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد، اما آیا علی دایی دختری به نام دنیز هم دارد؟ عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که ادعا می‌کند مربوط به دنیز دایی دختر علی دایی از همسر اول اوست. که هم‌اکنون صحت آن مشخص شده.

شنا کردن دختر دایی
شنا کردن دختر دایی

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم. اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم. بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

فیلم خبری شنا کردن دختر علی دایی را ببینید:

علی دایی ممنوع الخروج شد

به نقل از سایت های خبری:

خبر بازگشت علی دایی، اما تحت تاثیر شایعه‌ای عجیب قرار گرفت. بعدازظهر روز یک شنبه شایعه شد گذرنامه علی دایی ضبط شده است. از ساعاتی قبل هم برخی پایگاه‌های خبری مدعی شدند علی دایی ممنوع الخروج شده است.

گزارش های تائید نشده حاکی از این است علت ممنوع الخروجی علی دایی درپی حمایت اینستاگرامی وی از اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *