ژست +18 سحر قریشی با شلوار پاره! [+عکس]

سحر قریشی تصویری جدید را از استایل و پوشش جدیدش با شلوار پاره پوره به اشتراک گذاشت. در ادامه با ما بمانید تا عکس ژست +18 سحر قریشی با شلوار پاره ببینید.

سحر قریشی بازیگر مطرح یکه بعد از جدایی از تتلو در دبی زندگی می کند عکسی تازه ای را از خود با زست جدیدش در دبی منتشر کرده است. سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

ژست +18 سحر قریشی با شلوار پاره! [+عکس]

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی می‌داد. در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند.

موتور سواری سحر قریشی

در تصویری که سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، از خوش‌گذرانی سحر در دبی مطلع می‌شویم. او در این تصویر به سوال کاربران که پرسیدند: “لاغر شدی؟” اینگونه جواب داد:

تصاویر لو رفته از همسر سحر قریشی و ماه عسل لاکچری آنها
ماه عسل لاکچری سحر قریشی

ورزش می‌کنم. شصت کیلو بودم، شدم پنجاه کیلو! تازه از اینجا به بعد شروع میشه برنامه‌هام.

خبر جنجالی: موتور سواری سحر قریشی با عشق جدیدش +[عکس]

سحر قریشی اخیرا در موزیک ویدئو ماکان بند همکاری کرده و حواشی زیادی بعد از پخش این کلیپ در فضای مجازی منتشر شد. او با تتلو رابطه داشته و اخیرا از همدیگر جدا شدند.

عکس جدید سحر قریشی سوار بر موتور که رنگ مانتو و شلوار خود را با رنگ موتور یکی انتخاب کرده و در کنار پسر جوانی ایستاده باعث به وجود آمدن این حاشیه که به ایران بازگشته است شد، که با انتشار تاریخ این عکس این حاشیه تکذیب شد.

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد.[۴] افرادی مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

جنجال علی کریمی سحر قریشی

افشاگری آرامه اعتمادی از اتفاق‌های پشت پرده‌ی ماجرای ازدواج دروغین تتلو و سحر قریشی، هر چند مختصر اما تکان‌دهنده بود. در واقع این فیلم‌نامه‌ی به‌دقت‌طراحی‌شده، برای همه‌ی آن‌هایی که در آن شرکت کردند سود داشت؛ هم بازیگر پرحاشیه و بی‌استعدادی مانند سحر قریشی به صدر خبرها آمد، هم تتلو و یاران و دست‌اندرکاران ماجرا پول خوبی به جیب زدند.

بحث و جدل‌ها بین فالوورها داغ شد، بر تعدادشان افزوده شد و آمار بازدید اینستاگرام و یوتیوب هم بالا رفت و خلاصه همه از این داستان نصیبی بردند، جز مخاطبِ از‌همه‌جا‌بی‌خبری که شنیدن داستان‌های عشقی / آبکی را دوست داشت!

اما این داستان عشقی، علاوه بر آبکی بودن، ساختگی هم بود تا قماری بی‌کم‌وکاست باشد برای شیره مالیدن سر مخاطب. مخاطبی که خانه و زندگی و اتوموبیل میلیون‌دلاری تتلو را می‌بیند و از خودش نمی‌پرسد او چه‌گونه با برگزاری چند کنسرت، آن هم در کشوری دیگر و با سازوکاری دیگر، به این ثروت دست پیدا کرده است. یا از خودش نمی‌پرسد:

اصلاً این خواننده چه‌گونه و از چه راهی، در کشوری که خودش معدن خواننده است، می‌تواند عین آب خوردن کنسرت برگزار کند و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد. یا نمی‌پرسد که: …

علی کریمی سحر قریشی
جنجال علی کریمی سحر قریشی

سحر قریشی دفعات پیشین تصویری ساده از علی کریمی منتشر کرده بود و بدون جزئیات، شجاعت علی کریمی را ستوده بود. اما حالا در اقدامی بی سابقه او از تصویر علی کریمی به شکل تمبر رونمایی کرده است تا حمایت تمام قدی از او در برابر اتهامات اخیر انجام داده باشد.

در اواخر مهر ۱۳۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور، در صفحه‌اش منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم تحقیر کردن فرشته حسینی در تلویزیون [+ویدئوی کامل]
عکس جنجالی از نوه دار شدن امین حیایی
مراسم لاکچری ازدواج دنیز دایی در دبی حقیقت دارد؟ [+عکس]
پرت شدن مونا بانکی پور در استخر و ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی [+ویدئو]
پشت پرده خودنمایی همسر رونالدو از زبان تتلو [+عکس]

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *