ببینید: حرکات خنده دار امین حیایی در فیلم در فیلم مهمان +[عکس جنجالی از نوه دار شدن امین حیایی]

ویدیوای از حرکات خنده دار امین حیایی در فیلم مهمان در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی فیلمی قدیمی از امین حیایی بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که به شدت ترند شد. در ادامه مطلب با خبر امین حیایی در فیلم مهمان همراه ما بمانید.

حرکات خنده دار امین حیایی در فیلم مهمان

حرکات خنده دار امین حیایی در پشت صحنه فیلم مهمان

به گزارش منابع خبری:

اخیرا یک ویدیو قدیمی از امین حیایی که در فیلم مهمان به ایفای نقش پرداخته بود منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در‌پی داشته است. در ادامه می‌توانید امین حیایی در فیلم سینمایی مهمان را مشاهده کنید:

عکس جنجالی از نوه دار شدن امین حیایی

او از سال ۱۳۹۷ تاکنون به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت می‌کند. وی از سال ۱۳۷۷ با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد

نوه دار شدن امین حیایی, نوه امین حیایی, دختر دارا حیایی, بچه دارا حیایی
نوه دار شدن امین حیایی, نوه امین حیایی, دختر دارا حیایی, بچه دارا حیایی

دارا حیایی بازیگر جوان سینما و پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است.

دارا به واسطه چهره جذاب و شیرینش مدلینگ بود و تصاویر او در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد. اکنون او نیز حرفه پدر و مادر را در پیش گرفته است. البته فرزانه داوری، مادر بزرگ دارا حیایی نیز از بازیگران قبل از انقلاب می باشد. دارا به پیشنهاد پدرش در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور می یابد و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه است.

پرت شدن مونا بانکی پور در استخر را ببینید:

وی در زیر این پست نوشت:

شوخی با مزه ایی بود یا بی مزه , منو و زانکو😅😂😡

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حرکات خنده دار امین حیایی در فیلم مهمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *