پشت پرده خودنمایی همسر رونالدو از زبان تتلو [+عکس]

افشاگری تتلو از خز بازی همسر رونالدو در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیت و گسترده‌ای داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

بسیاری از طرفداران آقای امیر تتلو می‌دانند که بازی قوتبال این خواننده مطرح که در ترکیه زندگی می‌کند خوب است و بسیار زیاد درباره رونالدو و علی‌الخصوص مسی اظهار نظر کرده است.

امیر تتلو قبل‌تر در گفته‌هایش به مسی و رونالدو طهنه زده بود:

من دریبل‌های دو طرفه مختص خودم رو دارم که وقتی گل و سیگار را بذارم کنار، می‌تونم انجامشون بدم. اما من انگیزه این کار را ندارم، چون بازی و بازیکنامون در حدی نیستند که بخوام بخاطرشون ترک کنم. اگر هوادار‌های خوب و امکانات ابتدایی رو داشتم از رونالدو و مسی جلوتر می‌فتم!

افشاگری تتلو از خز بازی همسر رونالدو [+عکس]

آقای تتلو در کنار خوانندگی به فوتبال هم خیلی اهمیت  می‌دهد که بسیار هم سر و صدا کرده. این علاقه‌ات به فوتبال مال کدام دوره‌ی زندگیت است؟

والا من تمام دوران بچگیمو فوتبال بازی کردم. یعنی قبل از اینکه خواننده بشم تمام دوران قبل خوانندگیم میشه فوتبال و بعد خوانندگیم میشه خوانندگی.

تتلو در استوری اخیر خودش می‌گوید:

خز بازی فقط بین ایرانیا نیست… ایشون دوست دختر رونالدو هستند که رفته خرید و برگشته و همه‌ی خرید خود را چیده جلوی خودش…

در عکس زیر می‌بینید که حرف تتلو را تایید می‌کند:

افشاگری تتلو از خز بازی همسر رونالدو
افشاگری تتلو از خز بازی همسر رونالدو

در ادامه می‌گوید:

بعد با خودش گفته دوباره دوباره یه بار فایده نداره… همه وسایلش را جمع کرده دور خودش و در فضای بسته اینبار خودنمایی میکنه…

اخبار بیشتر:

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

تتلو در میانه دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. او نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. او سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. نخستین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به اتهام «تشویش اذهان عمومی و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد. تتلو در سال ۱۳۹۷ به استانبول رفت و نخستین کنسرت خود را همان سال در تفلیس، گرجستان برگزار کرد. تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، برای یک هفته بازداشت بود.

در کنار کارهای هنری، رفتارها و گرایش سیاسی تتلو در دوره‌های گوناگون، مایهٔ مجادلات فراوانی شده‌است. دیدگاه‌های او دربارهٔ موضوع‌های گوناگونی از جمله سوگواری محرم، قربانی کردن حیوانات، حجاب و هواداری وی از برخی مقامات جمهوری اسلامی در کنار اتهاماتی مانند «توهین و دعوت به ضرب و شتم زنان» و «دعوت از کودکان زیر سن قانونی برای رابطهٔ جنسی»؛ همگی باعث شکل‌گیری نقدهایی از سوی منتقدان شده‌است. او از چهره‌های خبرساز و پرهوادار شبکه‌های اجتماعی در ایران است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، دو بار بسته‌شده‌است؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹. بنابر اعلام بی‌بی‌سی فارسی، اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که تتلو دیگر اجازهٔ فعالیت در این سرویس را ندارد.

تتلو در سیاست نیز از افراد مختلفی پشتیبانی کرده‌است. او نخست از میرحسین موسوی پشتیبانی کرد و در انتخابات ۱۳۹۶ جمهوری اسلامی ایران، ابتدا از محمدباقر قالیباف و پس از انصراف او، از سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی کرد. او از چهره‌های خبرساز و پرهوادار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران بوده‌است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، تاکنون دو بار بسته شده‌است. مخاطبان او عموماً دهه هشتادی‌ها هستند.

عکس زیر را ببینید:

تتلو و همسر رونالدو
تتلو و همسر رونالدو

 

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند.

او اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود. رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است که برای یک بازیکن اروپایی، رکورد محسوب می‌شود.

او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین گل زده (۱۳۶) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده (۱۴) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۱۵) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۰۰ گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

افشاگری تتلو از خز بازی همسر رونالدو

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “پشت پرده خودنمایی همسر رونالدو از زبان تتلو [+عکس]

  1. خوب الان چیکار کرده عکس گرفته با وسایلی که خریده تتلو تو خودت یه ماشین خریدی مثل این عقده ای ها تو ترکیه تاب میخوردی و فیلم میگرفتی کسی بهت گفت خز بازی در نیار

  2. هر دو اینها هنوز بزرگ نشدن اگر متوجه میشدن که این دنیا جهنمی بیشتر نیست و ما در جای دیگه مرده شدیم و اینجا جهنم ما هست این حرکتها رو نمی زدن این دنیا دارن زندگی میکنی چون در دنیا فراتر از این جا خوب زندگی نکردی حالا این جا هستی خاک بر سر اون ادمی که این دنیا رو جدی گرفته اون ادمی که این دنیا رو جدی گرفته از نظر من بزرگ نشده و باز باید بمیره و برتش در جهنمی خراب تر از این دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *