از شایعه تا واقعیت داماد علی دایی [+ویدئوی رقص دختر علی دایی]

خوشحالی علی دایی از ازدواج دخترش بازتاب گسترده‌ای داشته است. اما سوال اینجاست که داماد علی دایی کیست؟ با ما بمانید تا از ماجرای ازدواج دنیز دایی اطلاعات کافی را بدست آورید.

عکسی در فضای مجازی از علی دایی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. آیا شیخ عرب داماد علی دایی شد؟!

داماد علی دایی کیست؟ [+فیلم رقصیدن دنیز دایی دختر علی دایی]

داماد علی دایی کیست, ازدواج دختر علی دایی, ازدواج دنیز دایی, شوهر دنیز دایی
داماد علی دایی کیست, ازدواج دنیز دایی

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) می‌باشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.

دختر علی دایی کیست؟

دنیز، دختر علی دایی، متولد دهه هشتاد است و در ایران زندگی نمی کند. همسر اول علی دایی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز هم با خود به آنجا برد. دختر بزرگ علی دایی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور رشد کرد. او به طور جدی حرفه رقص را دنبال می کند.

مادر دنیز دایی کیست؟

علی دایی سال ۱۳۸۳ با ونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل تر از آن ازدواج ناموفقی داشت. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می باشد.

این شایعات در حالی در فضای مجازی منتشر می‌شود که دنیز دایی مجرد و ساکن لندن است؛ پیش‌تر نیز تصویری از حضور علی دایی در یک مراسم عروسی به عنوان «ازدواج دنیز دایی» منتشر شده بود.

بخشی از فیلم رقص دنیز دایی را تماشا کنید:

دایی از سوی ای‌اس‌پی‌ان به عنوان یکی از ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شده و همچنین توسط فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال در تیم منتخب قرن ۲۰ آسیا قرار گرفته‌است. او با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، دومین گلزن در رده بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان است، درحالیکه سال‌ها عنوان بهترین گلزن بازی های ملی جهان را به یدک می‌کشید. او با ثبت ۱۴ گل، رکورد بیشترین گلزنی در تمام ادوار جام ملت‌های آسیا را هم در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *