رائفی پور علی کریمی را با خاک یکسان کرد [+فیلم]

رائفی پور به ریشه علی کریمی زد و افشاگری عجیب از لیدر اغتشاشات 1401 این روزها به شدت در رسانه‌ها سر و صدا کرده است. با ما و خبر رائفی پور علی کریمی بمانید.

جادوگر فوتبال ایران در حمایت از مهدوی‌کیا و باقری پیامی را منتشر کرد. راجع به آقا کریم هم دهنتو مسواک بزن اول بعد… این موضوعات باعث شد تا عبارت رائفی پور علی کریمی ترند شود.

رائفی پور علی کریمی را با خاک یکسان کرد [+فیلم]

علی اکبر رائفی پور تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار پستی در توییتر بدون اشاره مستقیم به علی کریمی به ریشه این بازیکن پیشین فوتبال زد و افشاگری عجیبی از لیدر اغتشاشات ۱۴۰۱ و پدرش کرد.

رائفی پور در توییت خود نوشت:

طرف پدرش عضو حزب توده و کاسه لیس شوروی بوده و اوایل انقلاب اعدام میشه! عموش و هم حزبی پدرش میاد مادرشو میگیره، حالا برای ملت فاز اپوزیسیون برداشته و توهم لیدری گرفته!

عکس توییت علی اکبر رائفی پور علیه علی کریمی لیدر اغتشاشات ۱۴۰۱ و پدرش که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

رائفی پور و علی کریمی, علی کریمی رائفی پور
رائفی پور و علی کریمی, علی کریمی رائفی پور

پیش از این سیدجلال حسینی و پژمان جمشیدی هم هر کدام به صورت جداگانه پیام‌هایی را در همین زمینه در اینستاگرام خودشان منتشر کرده بودند؛ سیدجلال خیلی کوتاه نوشت «مردان پر افتخار» و جمشیدی نوشته است: «محبوبیت و بزرگیتون مثل دریاست؛ دریا هم که کثیف‌شدنی نیست! این رو برای حمایت از شما نگفتم چون شما نیازی به حمایت ندارین. جای شما در قلب ماست؛ دو اسطوره با شخصیت، دوست‌داشتنی و ماندگار.»

فیلم حرف‌های رائفی پور درباره علی کریمی را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

توییت رائفی پور علیه علی کریمی


One thought on “رائفی پور علی کریمی را با خاک یکسان کرد [+فیلم]

  1. خیلی مطالعه کردم تبعه هیچ کشوری علیه کشورش هرگز فعالیتی نمی کند اگر نظام کشورش دیکتاتوری هم باشد فقط در داخل کشور با دیکتاتور مبارزه نموده آن هم تا جایی که کشورهای دیگر از این وضعیت سوء استفاده نکنند. حالا کسی که این روزها همه جوره به دشمن خدمت می کنه تا کشورش تحقیر بشه را چه می نامید؟ آیا همین خم شدن ها در برابر دیکتاتور کشورت بهتره یا دشمن کشورت؟ والله هیچ خیانتی از وطن فروشی بالاتر نیست.!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *