بیوگرافی و زندگینامه کامل رعنا منصور ؛ زندگی شخصی و خانواده [+عکس]

در ادامه میتوانید با بیوگرافی کامل رعنا منصور آشنا شوید. او فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه برکلی بوستون آمریکاست است.

بیوگرافی رعنا منصور همراه با جزئیات و حاشیه ها، عکس ها و تصاویر اینستاگرام

بیوگرافی کامل رعنا منصور

  • رعنا منصور کیست
بیوگرافی کامل رعنا منصور
رعنا منصور کیست, بیوگرافی رعنا منصور

بیوگرافی رعنا منصور

رعنا منصور متولد 25 آبان 1360 در ویرجینیا، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه برکلی بوستون آمریکاست، پدر و مادرش هر دو ایرانی هستند بزرگ شده واشنگتن است ولی خودش در لس آنجلس زندگی می کند. فعالیت خود را در موسیقی از 4 سالگی با حضور در کلاس های پیانو گلنوش خالقی شروع شد،  سپس در 16 سالگی به آکادمی موسیقی رفت و در 18 سالگی وارد دانشگاه شد.

در ادامه میتوانید عکس رعنا منصور را مشاهده کنید:

بیوگرافی کامل رعنا منصور
بیوگرافی رعنا منصور, عکس رعنا منصور

رعنا منصور در مورد فعالیت های خود گفت:

من همیشه در خانه با اینکه آمریکا بودیم با موسیقی ایرانی بزرگ شدم، چند سالی است که علاوه بر زبان انگلیسی و سایر زبان ها، فارسی هم می خونم.

رعنا منصور در سال های اخیر با آروین خاچیکیان موسیقی دان و آهنگساز ایرانی – ارمنی آشنا شد و ازدواج کرد، خاچیکیان علاوه بر آهنگسازی مدیر برنامه و تهیه کننده آثار همسرش رعنا است. رعنا منصور در این سال ها در کنار آهنگ هایی که با کمک همسر موزیسین خود و دیگران تهیه کرده برخی از آهنگ های قدیمی از خوانندگان ایرانی چون فریدیون فروغی، فریدون فرخ زاد و … را با تنظیم تازه اجرا کرده است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *