خواسته جدید خبرگزاری فارس : افزودن بند جریمه تبلیغ علیه نظام به قرارداد سلبریتی ها

خواسته جدید خبرگزاری فارس : خبرگزاری فارس خواستار اضافه شدن بند جریمه تبلیغ علیه نظام به قرارداد سلبریتی ها شد. این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران است.

خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران مدعی شد:

جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی تحت عنوان “نظام‌مند کردن فعالیت سلبریتی‌ها” راه‌اندازی کرده و مشغول جمع‌آوری امضا هستند.

خواسته جدید خبرگزاری فارس

فارس نوشته:

در این اغتشاشات به طور آشکار شاهد سلبریتی‌های سینمایی، ورزشی و غیره بودیم که با پول نظام مشهور شدند، ولی علیه نظام موضع گرفتند و امنیت ملی را به مخاطره انداختند. لازم است از این پس در قرارداد تمام سلبریتی‌های حامی اعتراضات، بندی افزوده شود که در صورت اظهارات یا اقدامی علیه نظام، جزء یا کل مبلغ قرارداد را بتوان به عنوان جریمه دریافت کرد.

منشور ده‌گانه اخلاقی خبرنگاری خبرگزاری فارس

خواسته جدید خبرگزاری فارس : افزودن بند جریمه تبلیغ علیه نظام به قرارداد سلبریتی ها
خواسته جدید خبرگزاری فارس

درپیشگاه قرآن مجید به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم:

  1. با درک جایگاه و رسالت خبرنگاری خود با سرلوحه قرار دادن مبانی و اهدافی که در این زمینه توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) تبیین شده است و با پایبندی به تمامی قوانین رسانه ای کشوردر راستای بصیرت افزایی ،‌اطلاع رسانی صادقانه و شفاف ،‌ارائه نقد، نظارت و تبادل سالم آرا و افکار در جامعه تلاش کنم.
  2. مهمترین هدف من اعتلای فرهنگ اسلامی- ایرانی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ،‌خدمت به اسلام، انقلاب ، کشور و مردم است و در این راه تمام تلاش خود را برای ارایه و بازنمایی صادقانه، جامع ، منصفانه و صحیح واقعیت به کار می گیرم.
  3. سرلوحه فعالیت من اطلاع رسانی در چارچوب شرع ،‌قانون و اخلاق است و در این راه از تمامی امکانات و ابزارهای معقول و مجاز استفاده خواهم کرد.
  4. بررسی صحت و درستی اطلاعات دریافتی از کلیه منابع و رعایت حق سایرین در راستای جلوگیری از تحریف و اشتباه غیر عمد، وظیفه قطعی من است.
  5. برخورد اخلاقی با رویدادها دارم و نقد جدی، اخلاق‌گرایانه، منطقی و اصولی را عنصر زاینده یک جامعه پویا می دانم و نگاه حزبی، پوسته ای ، گروه گرایانه و طایفه ای را در برابر منافع ملی بر نمی تابم.
  6. احترام به حریم خصوصی افراد، پرهیز از تخریب و تحقیر اشخاص و رعایت اصل اعتدال و انصاف را وظیفه خود می دانم.
  7. خود را موظف به علم آموزی و ارتقای سطح کیفی آثارم می دانم و در این راه از تمامی امکاناتی که در راستای یادگیری،‌توسط خبرگزاری در اختیارم قرار می گیرد نهایت بهره را می برم و با توجه به تعهد و تعلق سازمانی، با هدف پیشرفت سطح کمی و کیفی کل مجموعه ،‌از ارائه اطلاعات و تجربه های خود دریغ نمی ورزم و در راستای ایجاد یک سازمان پویا و رو به رشد تلاش می کنم.
  8. با رعایت اصل رقابت ارتباطات مؤثری با سایر سازمان های رسانه ای برقرار می کنم و از این راه در مسیر ارتقای کلی نظام رسانه ای کشور گام بر می دارم.
  9. حفظ شرافت کار خبری را برخود لازم دانسته وشان و منزلت خود را وسیله رسیدن به اغراض شخصی و گروهی یا منافع مادی نمی کنم.
  10. مطالب محرمانه ای که به واسطه فعالیت خبری کسب می کنم نزد من امانت و محفوظ بوده و آن ها را در مسیر غیر قانونی و بدون مجوزهای لازم هرگز افشا نمی کنم.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *